انشالله عزیزم نی نی ها سالم و سلامت میان بغلمون و این روزهای پر استرس برامون خنده دار میشه.
منم بخدا از وقتی وارد ماه پنج شدم استرس داشتم هربار استرس یه چیزی.
بخدا خیلیا رو میبینم تازه هزارتا مشکل دارن عین خیالشون نیست بچه شونم آخر تپل و سرحال دنیا میاد.ماهم باید توکل کنیم بخدا.
الان مدتیه شروع کردم و قرآن میخونم خیلی بهم آرامش میده. تند خوانی جز به جز قرآن رو دانلود میکنم گوش میدم و خودمم میخونم باهاش. باور کن آدم خیلی آروم میشه