2777
2789
عنوان

این کاربر

235 بازدید | 25 پست

این کاربر ی روزی خوشبخت میشه به همه نشون میده نشکسته 

به همه نشون میده ک ی دختر قویه به همه 

اینو به خودم قول میدم 

من خوشبخت میشم 

خوشبخت 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

انشاالله

"کسی که بیش از حد فکر می کند، کسی است که بیش از حد هم عاشق می شود" و من این را احساس کردم 😍 وقتی جواب ریپلای رو نمیدم دلیلش اینه : 1) بی احترامی در کلام (افرادی که سلامت روان ندارند به دنبال بی احترامی به دیگرانند)، 2) خشم در کلام (امام علی (ع) : اوج سبک مغزی، خشونت است)، 3) مشهود بودن حسادت در گفتار (امام علی (ع) : آفرین بر حسادت، چه عدالت پیشه است، پیش از همه صاحب خود را می کشد)، 4) عدم درک درست از پاسخ من به استارتر (امام علی (ع) : از سخن گفتن با کسی که گفتارت را نمیفهمد بپرهیز که تو را به ستوه می آورد)، 5) برداشت من اینه که فرد به دنبال بحث و جنجاله (مارک تواین : هرگز با احمق ها بحث نکنید، آنها اول سطح شما را تا سطح خودشان پایین می کشند، بعد با تجربه یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند) و جمله آخر خطاب به کاربرانی که درباره کاربران دیگه تاپیک غیبت میزنن و کسانی که تو این تاپیک ها استارتر رو همراهی میکنن (امام علی (ع) : غیبت کردن آخرین تلاش افراد زبون و ناتوان است)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای جان 😍 ایشالااااا

⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩Nothing can stop you from achieving success except your mind 🌌 ✨یک عدد معتاد سرسخت به سایت😑.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن))شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۷۴نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای خواستین من دوتا کاربری دارم...اون یکی شعبه دوم می‌باشد 🤣((هیییی_زندگی_۲)) ..چون با حجم زیادی کاربر مخالف با فیلم کره ای مواجه شدم دیگه تاپیک نمی‌زنم سوالی داشتین تگ کنین.. ناشناااس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864  دوس دارم نظرتون هم راجبم بدونم😊حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشقققققق مو فرفریاااااااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...ولی همزمان عاشق کاربریم هم هستم پس فقط مدرک از دل زمین بیارین تا تعلیقم کنین 😌تایپ شخصیتیم Entp⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا ..#ولی صدای حامیم🍃 .ایشالا چند روز دیگه هم از سایت میرم به مدت یکسال ...سایت بدون هی زندگی میمونه 🥹دیگه کسی هم تو تاپیکاتون شر نمیگه 🤣🥹فراموشم نکنیداااا .دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو 🍌😂🤍

حتما انشاالله❤️

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

نمیذارم مشکلات کمرمو بشکنه من مشکلاتو میشکنم قول میدمبه خودم ک دیگع جلوی بقیه کم نیارم دیگه نمیذارم کسی حقمو بخوره 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

قول دادیا اگه نشدی باید پیتزا بدی به همه نی نی سایت

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡

انشالله

اینجا برا بعضیا فضای مجازی نیست فدراسیون تخلیه عُقدَس 🙄😐👋🏻   ...................................................................................    جوری زندگی کن که انگار هیچ کس دیگه ای جز خودت نیست که به تو کمک کنه ...! 🤍🦋                                                          ‌‌‌‌                                                            

انشالله😍❤

💛خدای  من...خدای مهربونم...منو به آرزوهام برسون...💛                          🧡دو حاجتــ خیلـی مهــم دارم اگـه چشمتــ بــه امضـام افتـاد ممنـون میشـم واســه حاجتــ رواییـم دعـا کـنی🧡                                          به درخواست خودم تعلیق شدم💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز