سلام من ۲۵ هفتمه باردارم مادرم دو بار زایمان زودرس داشته یکیش ۳۲ هفته یکیش ۳۴ هفته میترسم ارثی باشه نوزاد نارس از چند هفته به بعد به دنیا بیاد زنده میمونه و سالم میشه؟
به دکترت این موضوعو بگو که زودتر امپول تشکیل ریه رو بزنه
💚 تو کپی کوچکی از معشوقه ات هستی❤️.تمام زندگیم این بود = محبت حضرت علی (ع)❤️توی این دنیا زندگی خوب فقط برای کسایی بود که طالعشون به امامشون گره خورده بود ❤️یا مبدل السیئات بالحسنات... طالع من رو هم به امام زمانم گره بزن ❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تو دستگاه به اندازه بمونه اره سالم میمونه شوهرم نذاشت بمونه فقط دوروز موند بعدم واسه زردی دو روز نگه داشتن ولی پشیمونم میگم بیشتر میموند ریه اش کاملتر بود چون قبل زایمان هم امپول نزدن ریه اش باز نشده بود خوب گریه نکرد .پسرم ۲۴ اسفند اومد دم عید دکترم براش مهم نبود شوهرمو قانع کنه ازخداش بود دم عیدی دردسر کمتر باشه