2777
2789
عنوان

ب چاک خوردن

294 بازدید | 17 پست

سلام بچه ها مثلا یکی از دستش ناراحت میشه میگه اینو ب چاک خورد بنظرتون حرفش زشته یا نه چون اون از خرفام ایراد میگیره ایندفعه این کلمه رو گفت منم بگم زشته میخواستم بدونم چ معنی داره

اره زشته 

من اینجور حرف زدن ها رو خوشم نمیاد 

سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب نصل عامیانه همینو میگن بیشتر نصل های جدید برای چی میخوای ادبیات میخونی؟ 

ن بابا مادرشوهرم میگه وقتی یکی از دستش ناراحت میشه..اخه از من ایراد میگیره من ی لامسب گفتم منو چنان پیش دخترش خیت کرد..بیرون بودیم اهنگ گذاشته بودن مردم وقتی خاموش کردن گفتم اخیش لامسب روخاموش کردن همین.الان منم میخوام وقتی اون کلمه رو تکرارکرد بگم خیلیی زشته بهتره دیگه نگی

ن بابا مادرشوهرم میگه وقتی یکی از دستش ناراحت میشه..اخه از من ایراد میگیره من ی لامسب گفتم منو چنان ...

بنظرم اون بزرگ تره باید هوای بقیه رو داشته باشه چی بگم وقتی اینجا این چیزا رو میبنم خیلی نارحت میشم با خودم میگم ازدواج کنم هم مادر من همچین داستانی درست میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792