هیچ دوست صمیمی ندارم
خانوادم درکم نمیکنن ولی دوسشون دارم بیشتر از هرکسی
حالم با خودم خوبه
خستم ولی تنهایی و سکوت شب رو ترجیح میدم به خواب.
تو شبکههای اجتماعی نیستم
پول دوستم
همهچی سرجاشه فقط باید صبر کنم همش کارامو انجام بدم تا نتیجه بگیرم
حس میکنم یه کشاورز تنهام که باید بذر بکاره مراقبت کنه و برداشت کنه بارها و بارها...