ببین من حدود یک سال پیش دارم میخرم
و نرمال ترین چیزها رو خریدم
یعنی حقیقتا خوانواده ها طوری نیستن که خیلییییی لوکس خزید کنن
و جنس خوب ایرانی خرید کردم
یخچال لباسشویی دوو و اتو پرس و اینام خریدم با یه دست مبل و اینا شده ۲۳۰ یا ۲۴۰ ملیون
مونده اتاق خوابم و کنسول و بقیع چیزا که حدود ۵۰ تومن اینا میشه
ولی خب یخچال و لباسشویی و ظرفشوییم الان ۴۰ درصد اینا اومده رو قیمتش به نسبت پارسال
جنس خوب خریدم ولی مارک نه