دوستان ممنون میشم برای کنکور راهنماییم کنید..تجربتون برای کنکور۱۴۰۲چطور بود؟چه آزمونی بهتره؟چه مسیری رو پیشنهاد میکنین برای موفقیت تو کنکور و قبول شدن پزشکی؟یا هر چیزی که بتونه کمک کننده باشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
به حرف اینا که فک میکنن فقط تیزهوشانا قبول میشن گوش نده
من دو تا رفیق سمپادی داشتم یکی حقوق بی کنکور رفت یکیم یعد ۴ بار کنکور دادن گیاه پزشکی رفت
در عوض از اشناهای همسرم یه اقای۳۴ ساله دندون قبول شد با اینکه شاغل بود
اگر کسی برامون دست نزنه ما موفق نیستیم؟اون همه تلاش هایی که کردی ولی دیده نشد؛ اون همه رنج هایی که کشیدی اما کسی متوجهش نشد..فقط باید دیگران بدونن که تو، توی خلوت خودت چه سختی ها و مشکلاتی رو تجربه کردی تا تو موفق باشی؟لطفا به خودت افتخار کن حتی اگه هیچکس برات دست نزد، خودت دست بزن🫵🏼❤️
خودمم میتونم سال بعد یه نمونه باشم 🤪 فعلا درصدای دی ماهم خوب بود
اگر کسی برامون دست نزنه ما موفق نیستیم؟اون همه تلاش هایی که کردی ولی دیده نشد؛ اون همه رنج هایی که کشیدی اما کسی متوجهش نشد..فقط باید دیگران بدونن که تو، توی خلوت خودت چه سختی ها و مشکلاتی رو تجربه کردی تا تو موفق باشی؟لطفا به خودت افتخار کن حتی اگه هیچکس برات دست نزد، خودت دست بزن🫵🏼❤️