2777
2789
عنوان

وسواس فکری

73 بازدید | 4 پست

درمان دوسواس فکری چه طوریه؟ الان من مثلا بخوام برم بیرون باید ۵ بار دست بزنم به قفل در که اخرسرم با شک و تردید و ترس از اینکه در قفل نیست میرم چطور درمان کنم، ایده بدی

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻

وقتی میخام‌در قفل کنم همونجا چک میکنم و مطمئن میشم بعد میام بیرون اینجوری تو‌ذهنم مونده ک در قفله لازم نیست بازم چک کنم

از زخم‌های گذشته‌تون پرستاری نکنید... واقعا بعضی از اونها (بعضی!) دیگه خوب شده‌اند ولی شما همچنان اصرار دارید اونها را تر و خشک کنید و ازشون نگهداری کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید خودتو بزنی به بیخیالی بگی خب در باز هم یاشه  اسمون ک به زمین نمیچسبه

پس دزد چیه😑

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز