2777
2789
عنوان

خجالتي

120 بازدید | 14 پست

من الان ٢٨سالمه 

از ١٥سالگي خيلي خجالتي شدم

اصلا حرف نميزنم

چون فك ميكنم كسي بهم توجه نميكنه

هيچكي محل من نميده موقع حرف زدن

من چطور ميتونم دوباره بين همه جذاب بشم؟

چطور تغيير كنم

الان عروسي دختر داييمه 

همه دختراي خاله دايي پيش هم جمعن اما من خوشم نمياد برم پيششون چون محل من نميدن

چيكار كنم؟؟

مجبورم برم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


باید از روانشناس کمک گرفت .

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است . ❤ خالق مهربانم ممنونم که پاییز را آفریدی . لابلای برگ های رنگارنگ پاییزی گم شده ام و غصه هایم را به فراموشی سپردم .❤  میدونم هستی همیشه هستی ، گاهی تو روزمرگی های زندگیم فراموشت کردم ، یا تو دغدغه های زندگیم به یادت نبودم ، شایدم زمانی بوده که بهت پشت کردم ، اما تو همیشه حواست بهم بوده و بهم لبخند زدی ، منتظر بودی تا از خودت بخوام هر آنچه را که از غیر طلب میکنم ، دستامو گرفتی و تنهام نذاشتی . خدای عزیزم دوستت دارم .  

تجربه نشون داده اونا که خیلی از خود راضی هستن همه دوسشون دارن اعتماد به نفستم درستش کن

مسخرم ميكنن

بخدا يه عده مسخرم ميكنن من بدتر ميشم

يجورايي خجالتي بودن عيبه تو فاميل

ميگن عقب افتاده

بله، بستگی داره به خبرگی روانشناس و باور و همکاری شما به او.

من ديگه از ادما ميترسم 

تو سري خور شدم

ميترسم جوابمو ندهميترسم محل من نده

اخه شرايطم بدههههه

كل فاميل ما از همه فقيرتريم 

طرز صحبت كردن خونوادمو دوس ندارم 

مثل ادماي ٥٠سال پيش صحبت ميكنن

مدرن نيستن حتي داداشم

بعضي ادماي همسن بابام ميبينم چقدررر قشنگ صحبت ميكنه محوش ميشم ،

اما باباي من همش الفاظ زشت بكار ميبره 

اگاه نيست 


من ديگه از ادما ميترسم  تو سري خور شدم ميترسم جوابمو ندهميترسم محل من نده اخه شرايطم بد ...

این درست هست که عوامل بیرونی روی روان شما تاثیر میذاره، اما میزان این تاثیر منفی و خسارتی که به روان شما وارد می‌شود توسط اعتماد به نفس باید دفع بشه. 

میشه اعتماد به نفس رو به یک سیستم ایمنی برای روان شما تشبیه کرد. شاید همانطور که یکی از کاربران مطرح کردن شما اعتماد به نفس پایینی دارید.

شاید بتونید خودتون به تنهایی اعتماد به نفستون رو قوی کنید اما یک روانشناس می‌تونه به شما خیلی کمک کنه. شایسته هست انسان همانطور که  هر مدت یکبار پبش دندان پزشک چک‌آپ می‌کنه تا اگر دندانی داره خراب میشه قبل از دیر شدن ترمیم بشه، برای روان خودش هم پیش روانشناس چک‌آپ کنه. آن ها یک دوست با تجربه، محرم و راز نگهدار هستن که شمارو قضاوت نمی‌کنند و هم یک درمانگر.


چهرت ایراد داره؟ زشتی؟ فلجی؟ صدات بده؟ استایلت بده؟ اندامت خوب نیس؟ اینارو ج بده ک بگم چه کنی

هيچكدوم بد نيست

من اصلا اداب معاشرت صحبت كردن با ادما بلد نيستم

استرس ميگيرم 

خيلي به نظر ادما اهميت ميدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز