2789
عنوان

خیلی لوسم😐😐

| مشاهده متن کامل بحث + 459 بازدید | 23 پست
شما احساساتی هستی فقط  لطفا تغییرم نکن

واقعا؟سعی نکنم عوضش کنم؟به راحتی آدمای زندگیمو میزارم کنار

این بد نیست.؟

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعا؟سعی نکنم عوضش کنم؟به راحتی آدمای زندگیمو میزارم کنار این بد نیست.؟

غریبه هارو میزاری کنار؟

اگه غریبه هارو اینجوری میکنی که این یه واکنش دفاعیه تقریبا همه همینن اما خیلیا نشونش نمیدن شما ساده ای که بروز میدی 

غریبه هارو میزاری کنار؟ اگه غریبه هارو اینجوری میکنی که این یه واکنش دفاعیه تقریبا همه همینن اما خی ...

نه فقط غریبه ها

افراد خانواده م

نزدیک ترینا بهم

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

بیشتر توضییح میدی شاید تو دو روز قهر کردنو سرد شدنو همون قید زدن میدونی بعدشم یادت میره من که نمیدو ...

نه اصلا ببین مثلا خواهرم قبلا ی مشکل داشتم باهاش صحبت کردم کلی حرف زدم فقط در جواب گف درس میشه

ولی با دختر عموم تا صبح حرف میزد ک حالشو خوب کنه

من همیشه کنارش بودم ولی اون نبود

از همون موقع انگار دیگه بود و نبودش مهم نیس برام خواهر خودم نمیدونمش

هیچیم بهش نمیگم

یا بابام وقتی یه پسره میخواست بهم تجا_وز کنه،از خودم دفاع کردم زخم شده بود همه جام،بهم گفت تو حیوونی بیش نیستی

دیگه بودنش مهم نیس برام حتی دلم نمیخواد حرف بزنم باهاش و ببینمش 


خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز