نه اصلا ببین مثلا خواهرم قبلا ی مشکل داشتم باهاش صحبت کردم کلی حرف زدم فقط در جواب گف درس میشه
ولی با دختر عموم تا صبح حرف میزد ک حالشو خوب کنه
من همیشه کنارش بودم ولی اون نبود
از همون موقع انگار دیگه بود و نبودش مهم نیس برام خواهر خودم نمیدونمش
هیچیم بهش نمیگم
یا بابام وقتی یه پسره میخواست بهم تجا_وز کنه،از خودم دفاع کردم زخم شده بود همه جام،بهم گفت تو حیوونی بیش نیستی
دیگه بودنش مهم نیس برام حتی دلم نمیخواد حرف بزنم باهاش و ببینمش