2777
2789
عنوان

شوهر خ اهر

382 بازدید | 21 پست

یبار بادکنک شوهرم خرید برام.

 گفتم برای خواهر زادت هم بخر

خریدیم. 

ب شوهرم گفتم ب کسی نگو برام بادکنک خریدی .

ولی بهشون گفت.

خواهر شوهرم گفت مگه زنت بچست براش بادکنک خریدی؟ 

بی شخصیتی تونو نشون میده و...

 منم خیلی ناراحت شدم.

 من ۳ سال عقدم.

 خواهر شوهرم بچش ۱۰ سالشه

خواهر شوهرم ۳۸ سالشه

من ۲۴ سالم

عنوانت باید میشد خ اهر شوهر

شوهر خاهر ک میشه همسر خاهرت

رنج آنقدر طولانی شد که اطرافیانش به آن عادت کردندو فراموش کردند که او " سخت در عذاب است " 💔                  🌸🙏 لطفا برای برگشتن سلامتیم دعا کنید🙏🌸                  ❤️اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤️  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب چرا گفتی برای بچه ی اون بخره ؟

شوهرت چقدر بی سیاسته😡😡

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 

شوهرت بابد بفهمه که ازاینببعد همه حرفاشو و کاراشو نره بگه.الانم بیخیال

خدایا ،ازت ممنون بابت نگاه پرمهرت،از اینکه یکی از فرشته هاتو.بمن سپردی ممنونم وازت میخام که  مثل همیشه کمکم کنی و نگهدارش باشی.دوست دارم خداجون.خدایا به همه کمک کن طعم مادرشدنو بچشند که بتونند عشق واقعیو تجربه کنند.کسی درمورد سرکلاژ شکمی سوال  داشت درخدمتم.

دقیقا بادکنک رو میخاستی چیکار

یا امام حسین به زندگیم نگاه کن🖤پای حاجتم رو امضا کن🖤منو ناامید نکن از خودت تمام امیدم تویی🖤مطمئنم تا اخر امسال ۱۴۰۰ به ارزوم میرسم😍😍😍
حواسم نبود فقط خ اشتم خودمو خالی کنم. خواهر شوهر منظورمه

مقصر همسرته ک کوچک ترین مسائلتونم میره میگه ادبش کن ک خبرچینی نکنه...حرفای اونارم دایورت کن ب موهای زائدت خوش باش

رنج آنقدر طولانی شد که اطرافیانش به آن عادت کردندو فراموش کردند که او " سخت در عذاب است " 💔                  🌸🙏 لطفا برای برگشتن سلامتیم دعا کنید🙏🌸                  ❤️اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤️  
روز سالگرد ازدواجمون بد.  دلش یود برا بچه هم بخره.

😡😡😡😡😡😡😡خواهر شوهرت چقدر بی ادبه

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792