nina_n مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 889 عنوان تولدم بود 88 بازدید | 16 پست هیچ کدوم از دوستام تبریک نگفتناون وقت بقیه چنان تولدی میگیرن دوستاشون سورپرایزش میکنن و چه کادوهایی میگیرنفقط میتونم بگم هعی:) 1402/04/16 | 19:38 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آب_آلبالو عضویت: 1400/07/26 تعداد پست: 54742 تولدت مبارک:) •••••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍
nina_n مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 889 تولدت مبارک:)❤️🫂غصه ی دوستای فیک رو نخور مرسیهعی گفتی دوستای فیک😪
همسرممدشون عضویت: 1402/03/24 تعداد پست: 799 تولدت مبارک برام دعاکن روز تولدته خداروچ دیدی دعات بگیره برام
kim_jisoo عضویت: 1401/08/04 تعداد پست: 5102 مرسی هعی گفتی دوستای فیک😪 اونا هیچوقت برات نمیمونن...فقط خاطرات و لحظه های خوب همیشه یادت میمونن ~INTJ~
nina_n مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 889 تولدت مبارک برام دعاکن روز تولدته خداروچ دیدی دعات بگیره برام مرسییی باشه حتما:)
عشق_تلوزیون عضویت: 1402/01/19 تعداد پست: 825 تولدت مبارک عزیزمبه این چیزا فک نکن اینا همش فانتزیهتو دنیای واقعی خیلیی کم پیش میاد دوستا تولد هم یادشون بمونه چه برسه بخوان تولد بگیرن و سوپرایز کننباید خودت اعلام کنی و خودت برا خودت جشن بگیری شاید یه تبریک ناقابل بهت بگن
nina_n مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 889 اونا هیچوقت برات نمیمونن...فقط خاطرات و لحظه های خوب همیشه یادت میمونن دقیقا