سلام. به راهنمایی تون احتیاج دارم.
لطفا گزارش نزنید. من زمان زیادیه که داخل این سایت میام ولی چون می خواستم تاپیک بزنم عضو شدم.
من پدربزرگم از سمت مادری ۲ هفته است که فوت کردند و حالا هم بله برون دختر عمومه. به نظرتون برم؟ من خودم برم فقط از خانواده مون. مجردم. خیلی دوست دارم برم.
نظرتون چیه؟