ninmahi مدیر عضویت: 1400/07/26 تعداد پست: 25 عنوان هنرستان | مشاهده متن کامل بحث + 432 بازدید | 19 پست بچه ها من میخوام برم رشته انیمیشن هنرستان مریم مودی، هیچ تجربه ای دارید راجب اونجا میدونید آیا خوبه یا نه؟ 1402/04/15 | 17:57 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخیموفرفری عضویت: 1401/04/24 تعداد پست: 829 من کنکور رشته هنر رو دادم. ولی چیزی که توی هنرستان خوندیم نصف مواد امتحانی کنکور نبود. یعنی شم ... منم کلا ناامید شدم فقط دانشگاه تهران باید بیارم ک نزدیکمه نمیتونم برم شهرهای دور خداکنه قبول بشم فقد
فرررررر عضویت: 1400/10/12 تعداد پست: 3454 منم کلا ناامید شدم فقط دانشگاه تهران باید بیارم ک نزدیکمه نمیتونم برم شهرهای دور خداکنه قبول بشم فقد منم خیلی ناامید میشدم ولی خوب قبول شدم و تا فوق لیسانس رفتم. شما هم موفق باشید.الانم بعد از اون همه سختی کاملا بیکارم
دخیموفرفری عضویت: 1401/04/24 تعداد پست: 829 منم خیلی ناامید میشدم ولی خوب قبول شدم و تا فوق لیسانس رفتم. شما هم موفق باشید. الانم بعد از اون هم ... رشتتون کامپیوتر بوده؟اگ میشه بگین چه رشته ای توی دانشگاه خوندین که حداقل منم تجربه بشه ونخونم
فرررررر عضویت: 1400/10/12 تعداد پست: 3454 رشتتون کامپیوتر بوده؟اگ میشه بگین چه رشته ای توی دانشگاه خوندین که حداقل منم تجربه بشه ونخونم نه من گرافیک بودم بعد رفتم نقاشی