noushiiiin مدیر عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 3049 عنوان کنکور | مشاهده متن کامل بحث + 586 بازدید | 35 پست بیایید بگید کنکور تجربی چطوری بود تمام زندگیم گل پسرام💙🧿 1402/04/15 | 11:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_hnieh_ عضویت: 1401/08/20 تعداد پست: 22399 وحشتناک بود یعنی بمیرم بهتره سال پیش نرفتم که امسال رشته بهتر بیارم بعد اینم از امسال وایی منم انسانی بودم موندم امسال درصدام جامعه۴۴-روان حدود ۵۰-فنون و جغرافی۲۰-عربی۵-اقتصاد۳۰-فلسفه۶
unaccompanied عضویت: 1402/01/20 تعداد پست: 5551 وایی منم انسانی بودم موندم امسال درصدام جامعه۴۴-روان حدود ۵۰-فنون و جغرافی۲۰-عربی۵-اقتصاد۳۰-فلسفه۶ بابا خیلی خوب زدی تجربی واقعا افتضاح بود
_hnieh_ عضویت: 1401/08/20 تعداد پست: 22399 بابا خیلی خوب زدی تجربی واقعا افتضاح بود اینا کجاش خوبهشانس بیارم شهر خودم همدان علوم تربیتی یا سیاسی یا جامعه شناسی بیارن
عاشق_عشق_تو عضویت: 1401/02/31 تعداد پست: 1663 جدی؟ پس چرا میگفتن خیلی ساده بوده؟ 🤐 با سالای قبل مقایسه کنید خودتون متوجه میشید سخت و در عین حال چرت...
asmy عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 2223 با سالای قبل مقایسه کنید خودتون متوجه میشید سخت و در عین حال چرت... اه خدا لعنتشون کنه...
unaccompanied عضویت: 1402/01/20 تعداد پست: 5551 اینا کجاش خوبه شانس بیارم شهر خودم همدان علوم تربیتی یا سیاسی یا جامعه شناسی بیارن باید به این که بقیه چیکار کردن نگاه کنی ، ایشالا اتفاقات بدی نیافته