2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وایی کاش عمومی برگردونن

کاش برای سال آینده عمومیا رو برگردونن دخترم عمومیاش خیلی خوبه امسال هم امتحان داد ولی هیچ نخونده بود اصلا نمی دونه سخت بود یا آسون

خدای مهربون هوای دخترام روداشته باش واونهاروبه ارزوهاشون برسون      امین یارب العالمین
اگه عمومی بود فک کنم رتبه ها بهتر میشد

در ظاهر آره ولی مثلا کسی که میرخواد پیراپزشکی زیست مهندسی بخونه چرا بره تست عربی ادبیات دینی بزنه ؟ در حد مدرسه بلد باشه خوبه اما تست زدن کار بیخودی رقابت باید تو همون اختصاصیا باشه 

کاش برای سال آینده عمومیا رو برگردونن دخترم عمومیاش خیلی خوبه امسال هم امتحان داد ولی هیچ نخونده بود ...

میگن مفهومی ترو پیچیده تر شده تقلبای نهاییم بماند خدا کمکمون کنه

🇵🇸🇮🇷...👀 توجه کاربران عزیز:غلط املایی داشتم بگید بهم✍️💓
در ظاهر آره ولی مثلا کسی که میرخواد پیراپزشکی زیست مهندسی بخونه چرا بره تست عربی ادبیات دینی بزنه ؟ ...

خب زبانم عمومیه

زبان مگه برا تجربیا از واجبات نیست؟

🇵🇸🇮🇷...👀 توجه کاربران عزیز:غلط املایی داشتم بگید بهم✍️💓
در ظاهر آره ولی مثلا کسی که میرخواد پیراپزشکی زیست مهندسی بخونه چرا بره تست عربی ادبیات دینی بزنه ؟ ...

نهایی هم همونه دیگه عربیو از پایه میخونیم زبان و هم همینطور دستور و ارایه فارسی هم همونه

خب زبانم عمومیه زبان مگه برا تجربیا از واجبات نیست؟

زبان برای همه دروس برای دونستن علم نوین از واجباته ولی تستی خوندن با ترجمه بلد بودن فرق داره   سنجش تستی زدن دروس عمومی برای قبول شدن مثلا زیست کار عقلانی نیست بله درصد میده ولی منطقی نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792