چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
شدم ۵۲ کیلو یکمم شکمم بزرگ شده چیکار کنم لاغر بشم مثل قبلم 😓😓😓
"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙" آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."خدایا من زمزمه میکنم نامت را و تو آرام کن قلبم را💙🌸"
"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙" آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."خدایا من زمزمه میکنم نامت را و تو آرام کن قلبم را💙🌸"
ببین همه نوع رژیمی درست نیست اینکه بشقاب بشقاب سالاد بخوری کگرسنه ت نشه خیلی بده سالاد سرده معده رو سرد میکنه برا همین شکم هیچ تغییری نمیکنه باید اصلاح سبک کنی
ببین همه نوع رژیمی درست نیست اینکه بشقاب بشقاب سالاد بخوری کگرسنه ت نشه خیلی بده سالاد سرده معده رو ...
میشه یکم بیشتر توضیح بدین بی زحمت آخه من یکم شکمم بزرگ شده چیکارش کنم خیلی اعصابمو بهم ریخته قبلا اصلا شکم نداشتم 😫😫😫😫
"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙" آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."خدایا من زمزمه میکنم نامت را و تو آرام کن قلبم را💙🌸"
میشه یکم بیشتر توضیح بدین بی زحمت آخه من یکم شکمم بزرگ شده چیکارش کنم خیلی اعصابمو بهم ریخته قبلا اص ...
ببین اصلاح سبک کن خیلی نکته داره ولی من کلی بهت میگم چطوری معدتو گرم کنی یکساعت بعد غذا و وسط غذا آب و مایعات نخور،بین غذا فقط زیتون یا سبزی خوردن بخور،لبنیات رو تا جایی ک میتونی بزار کنار،قند مصنوعی رو هم حذف کن اونوقت نتیجشو میبینی
ببین اصلاح سبک کن خیلی نکته داره ولی من کلی بهت میگم چطوری معدتو گرم کنی یکساعت بعد غذا و وسط غذا آب ...
وایییی من وسط غذا کلی آب میخورم بعدشم کلی ..
لبنیات نمیخورم .
قند و اینا هم نمیخورم .
فکر کنم آبو حذف کنم وسط غذا خوب میشه یعنی شکمم .
"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙" آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."خدایا من زمزمه میکنم نامت را و تو آرام کن قلبم را💙🌸"
اره هم آب وسط و بعد غذا هم خوردن میوه بعد غذا خیلی تو بزرگ شدن شکم و سرد شدن معده تاثیر داره حتما حذ ...
نه میوه نمیخورم
ولی آب چرا خیلی زیاد مثلا وسط غذا ۲ یا ۳ لیوان .
وقتی غذا تموم میشه هم ۲ لیوان 😫😫.
امشب که گذشت از فردا ان شاءالله دیگه شروع کنم
"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙" آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."خدایا من زمزمه میکنم نامت را و تو آرام کن قلبم را💙🌸"