2777
2789
عنوان

معرفی رشته

81 بازدید | 13 پست

سلام امسال انتخاب رشته دارم و به یکسری اطلاعات نیاز دارم،کسایی که رشته تجربی خوندن یا میخونن میشه در مورد رشتتون بگید چه دروسی سخت بودن؟هزینه های زیادی میخاد؟چه روحیه ای براش مناسبه؟

هزینه که وااااااااای هر استادی5. 6 تومن حالا حساب کن هر سال باید 20 تومن بدی میششه 60 تومن با هزینه های ازمون و این کتاب ها و و قلم چی و ...

حساب کن ببین چقدررمیشه

من هرسال معدلم زیره 19.5 نبود نهم 19.75 شدم ولی امسال که دهمم نوبت اول 17.33 و نوبت دوم 18.5 

با ایینکه مث خر میخوندما

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هزینه که وااااااااای هر استادی5. 6 تومن حالا حساب کن هر سال باید 20 تومن بدی میششه 60 تومن با هزینه ...

راستش اینکه تنوع رشته های زیاده باعث شده بش فکر کنم و به خون و عمل و اینا علاقه ندارم ولی باز تردید دارم

هزینه که وااااااااای هر استادی5. 6 تومن حالا حساب کن هر سال باید 20 تومن بدی میششه 60 تومن با هزینه ...

هرکسی به این همه کلاس و فیلم و اینا نیاز ندازه ها

لزومی نداره حتما استاد و مشاور بگیره 

بعدم از دهم خوندن ممکنه خستش کنه تو این راه

راستش اینکه تنوع رشته های زیاده باعث شده بش فکر کنم و به خون و عمل و اینا علاقه ندارم ولی باز تردید ...

ببین به چی علاقه داری

اگه واقعا علاقه نداری نرو سمتش چون قبولی توش سخته بخاطر این همه متقاضی

و اینکه تو همه رشته ها یه سختیایی هست و اگه دوسش نداشته باشی نابود میشی

نمیدونم چیکار کنم

ببین تجربه خودم و چندین نفر

چندین مشاور اینه که از سال دهم خیلی خودتو درگیر نکنی 

واقعه نباید همه کلاسارو شرکت کنی چون هم هزینه ها بالائه هم اینکه ۴ تا کلاس تخصصی هست حداقل اگه همشو شرکت کنی خسته میشی 

بعدم اگه تو دیدی تو درسی ضعیف هستی میتونی بری کلاس 

اما از همه مهمتر اینه که دوست انتخاب رشته کنی 

میدونم واست سخته اما اینکه بخوای یه رشته رو از افکار آرمانی انتخاب کنی و سه سال با عذاب بخونی واقعا دیوونگیه

ببین تجربه خودم و چندین نفر چندین مشاور اینه که از سال دهم خیلی خودتو درگیر نکنی  واقعه نباید ...

و اینکه چون معدلم بالاست بقیه ازم. توقع بالا دارن خودمم همینطور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز