2777
2789
عنوان

به رسم همیشگی

228 بازدید | 11 پست

خواستم بگم اذان صبح هستش


دلم میخواد صبح ها که از خواب بیدار میشم حالم خوب باشه برای خودم چای دم کنم صبحانه آماده کمم

ولی اونقدر حالم بده که از استرس زیاد پاهام رو بهم میکشم

از تخت که میام پایین انگار چشمام جایی رو نمی بینن 

یه حالیم که موندم چطور تا حالا سکته نکردم


با خدا و زمین و زمان می جنگم که چرا از خواب بیدار شدم چرا نمُردم

میام سر گوشیم می بینم همسرم تماس گرفته پیام داده ولی حتی حوصله جواب دادن به همسرم که عشقمه ندارم♥

دلم برای همسرم میسوزه😔


https://s8.uupload.ir/files/۲۰۲۳۰۷۰۵_۰۳۱۷۴۶_yeph.png

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

عشقتون ابدی


خدا میگه : والله یعلمُ ما فی قلوبکم 

حواسم هست تو دلت چی میگذره... 


چقدر قشنگه این لحظه و صدای اذان، تایپیک تو... 💚

خدایا خودت میدونی... 😓

ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ثودک جان یک شعری حافظ داره دلا بسوز که سوز تو کارها بکند یک بیت خیلی قشنگی توش هست میگه

عتاب یار پریچهره عاشقانه بکش که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

هیچ وقت از خدا ناامید نشو کافی یک نظر به ما بکنه

من هر سحر برات دعا میکنم خودمم خیلی التماس دعا دارم.

ثودک جان یک شعری حافظ داره دلا بسوز که سوز تو کارها بکند یک بیت خیلی قشنگی توش هست میگه عتاب یار پر ...

الهی به حق این روزهای عزیز حاجت دلت روا بشه و هر چی از خدا می خوای به زودی زود بهت عطا کنه 🤲

از اینکه برا دوستم دعا می کنی الهی خیر دنیا و آخرت ببینی 

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
عشقتون ابدی خدا میگه : والله یعلمُ ما فی قلوبکم  حواسم هست تو دلت چی میگذره...  چ ...

سلام عزیزم

ممنونم از لطف همیشگی تون

سلامت باشید ان شاءالله و به هر آرزویی که از خدا دارید برسید

الهی آمین

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ثودک جان یک شعری حافظ داره دلا بسوز که سوز تو کارها بکند یک بیت خیلی قشنگی توش هست میگه عتاب یار پر ...

سلام عزیزم

ممنونم از دعای خیری که در حقم می کنید

الهی که خدا صدبرابرش رو به خودت و زندگیت برگردونه


یه دنیا ممنونم بخاطر قلب مهربونت💖

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام عزیزم ممنونم از لطف همیشگی تون سلامت باشید ان شاءالله و به هر آرزویی که از خدا دارید برسید ا ...





سلام به روی ماهت 

واقعا دوستت دارم مثل خواهر خودم، خیلی ماهی

بهترین ها سهم قلب مهربونت 

🧡🌻🌻

ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 
سلام به روی ماهت  دوستت دارم نازنینم مثل خواهر خودم  بهترین ها سهم قلب مهربونت 🧡🌻🌻

دل به دل راه داره دوست عزیزم

ممنونم که اینقدر خوب و مهربونی عزیزدلم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام عزیزم ممنونم از دعای خیری که در حقم می کنید الهی که خدا صدبرابرش رو به خودت و زندگیت برگردونه ...

سلام ثودک عززیزم باور کن منم حال تورو دارم خیلی خدترو صدا زدم ولی جواب نداد اگه ناراحت نمیشی میسه بگب بیماریت چیه ؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز