2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اصلا از محصولات نفیس و بایو آکوا و این شرکتا استفاده نکنین بیشتر آسیب میزنین به خودتون

تونر از محصول خوب بگیرین. توتر اسطخدوس و گل رز دارن

دور چشمم اگه خارجی میخوای سیمپل و نیتروژنا و کلینیک دارن

اگرم ایرانی که ژنو رو میتونین امتحان کنین

اصلا از محصولات نفیس و بایو آکوا و این شرکتا استفاده نکنین بیشتر آسیب میزنین به خودتون تونر از محصو ...

مرسی عزیزم ممنون

یکی برند سینره رو بهم معرفی کرد...شما شناختی داری نسبت به این برند عزیزم؟

مرسی عزیزم ممنون یکی برند سینره رو بهم معرفی کرد...شما شناختی داری نسبت به این برند عزیزم؟

قبلا که استفاده میکردم راضی بودم ولی یکی دوسال پیش ضدآفتابشو داشتم اصلا خوب نبود یکی دوبار زدم دیگه نزدم

درباره‌ی دور چشمش اطلاعی ندارم

دور چشم ووچه هم تو ایرانیا خیلی طرفدار داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز