2777
2789

اومدم ببینم کیا باغ دارن😁

 خدا یاری‌ کند قلبی را که  در آرزوی چیزیست که تقدیرش نیست  ️🙂⁦❤️⁩.                                                                                       

داریم اما تو مرحله یکه😂 یه قسمتش رو اتیش زدیم 

ولی یجایی داره سبز 

اون بالا میشینی کلی دشت و سرسبزی جلوته کنار درخت گردو زیر جوب اب 

ای خدا عاشق جامم😂

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نداریم و همیشه آرزو داشتم داشته باشیم  اکثر اقوام دارن و خانواده ما تعطیلات که میشه کز میکنیم ...

ماهم نداریم. میریم کوه به جاش . میریم جنگل 

مگه هر کسی باغ ندارع باید بشینه خونه همش

 خدا یاری‌ کند قلبی را که  در آرزوی چیزیست که تقدیرش نیست  ️🙂⁦❤️⁩.                                                                                       
من دارم

عزیزم چه درختایی داری؟

ما انجیر زیاد داریم ولی پرنده ها دارن میخورن هر کدومو میرسه

راهکاری داری؟

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
ماهم نداریم. میریم کوه به جاش . میریم جنگل  مگه هر کسی باغ ندارع باید بشینه خونه همش

نه عزیزم 

ماام گه گاهی میریم 

ولی وقتی ۳ ، ۴ روز تعطیلاته آدم دوس داره بره یه جا بمونه 

خدا به دلت نور بده عزیز جان 💛💫 برای هم دعا کنیم برای من هم
عزیزم چه درختایی داری؟ ما انجیر زیاد داریم ولی پرنده ها دارن میخورن هر کدومو میرسه راهکاری داری؟

تو استان فارس ی شهر هست خیلی باغ انجیر داره. یعنی چندین نسلشون انجیر کارن . رو همه ی درخت ها بدون استثنا ‌‌‌‌‌‌پارچه ی توری کشیدن.

پارچه حالت پشه بند ها هست.

 خدا یاری‌ کند قلبی را که  در آرزوی چیزیست که تقدیرش نیست  ️🙂⁦❤️⁩.                                                                                       
استهبان یا ایج درسته؟

استهبان 

ایج بیشتر انار داره 

 خدا یاری‌ کند قلبی را که  در آرزوی چیزیست که تقدیرش نیست  ️🙂⁦❤️⁩.                                                                                       
تو استان فارس ی شهر هست خیلی باغ انجیر داره. یعنی چندین نسلشون انجیر کارن . رو همه ی درخت ها بدون اس ...

سخته که

مترسک جواب میده؟🤔

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سی شارپ

نخود_فرنگی | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز