2777
2789
عنوان

زبان انگلیسی

153 بازدید | 17 پست

سلام دوستان 

من در یک آموزشگاه زبان انگلیسی تا Family5 خوندم 

ولی از آموزشگاهی که میرفتم راضی نبودم الان میخوام برم یه آموزشگاه دیگع ثبت نام کنم ولی از آزمونی که میگیرن هیچی نمیدونم استرس دارم نکنه جلوی مامانم سوالی بپرسه ک من نتونم جواب بدم ترو خدا راهنماییم کنید چجوری از سطحی که دارم سوال میپرسن؟!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برا من اینبار که عین تو داشتم از فمیلی میرفتم سطح بالا چیزی نپرسیدن فقط گفتن چندم قرارع بری و گفتم یازدهم پس گفت تاپ ناچ کتاب دومیشو برو که خودم قبول نکردم و از اولی شروع کردم

16سالمه !نگید اینجا چیکار می‌کنی و جای تو نیست و...من تایمی برا اومدن به اینجا که هیچ حتی تایمی برا گوشی بدست گرفتن هم‌ ندارم و هر از موقع هایی تو زمانایی که احساس کردم تنهام،احساس کردم خستم از ادمای حقیقی، احساس کردم نیاز به مشورت از آدمای از خودم بزرگتر دارم و... میام اینجا . نه علاقه ای برا بحث های ۱۸+دارم نه کسی تا حالا می‌تونه بگه منو تو این بحث ها دیده ... من هر از موقع هایی میام اینجا فقط برا اینکه تو حقیقی خواهر بزرگتر از خودم ندارم و شما همتون عین خواهر بزرگتر من :) و جدی تو شرایطی نیستم که بخوام بخاطرع بهونه سن بلوغ هر غلطی بکنم و بخدا تموم این حرف و کنایه هارو خودم می‌دونم پس میشه یکم با هم مهربون تر باشیم؟!🥲🫂(شد ۱۷سالم و هنوزم حرفام همون حرفای قابلیت🙃)

من یکی از دوستام فامیلشون نزدیک ۵ یا ۶ روز باهاش بکوب زبان تمرین کرده بود بعد که تعیین سطح کرده بود تقریبا چند تا سطح بالاتر رو قبول شد که اومد کلاس ما 

بهم گفته بود که امتحانش کتبی بود اما برای اسپیکینگ باید صحبت میکرد 

🕊

وای بچه ها بیاین ببینبن چی پیدا کردم😍😍

سایت زیر به کمک هوش م.صنوعی مارو میبره به اینده و همه اتفاقای اینده رو میگه😱😱😱خیلی باحاله منکه😐😶 پشمام ریخ😐😶بچه سومو کجای دلم بزارم🤐🤐🤐سن مرگمم گف😑😶

https://soo.is/U5eQW


باهر شماره تلفن یکبار میشه ثبت نام کنی


واردشین من دیگ لال میشم از پیشرفت علم🤐🤐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792