2777
2789
عنوان

کنکوریا بیان

270 بازدید | 24 پست

کیا مث من اول سال برای زیر ۱۰۰۰ برنامه ریخته بودن 

الان درصد هاشون ..... شده😪

یه عدد عاشق فیلم کره ای چینی و آسیای شرقی اگر کیدراما یا سیدراما میبینی ناشناخته دوست خوب منی🩷😚 توی دنیایی که همه چی شیباله تو کنچانا باش 🌕 بدنسازی نمیرم. سپردمش به خودت اوس کریم، تو بساز، تو بسازی قشنگتره😂

اره 

الان دارم دعا میکنم زیر ۲۰هزار بشم😂


باید به خودم ثابت کنم میتونم.میون اینهمه آرزویی که نیمه‌های راه رها شد و به سیاهچاله‌ی تاریخ رفت این آخرین آرزوم باید برآورده بشه؛ به هر قیمتی. تلاش میکنم چون به اون فریادِ شادی، از عمق وجودم احتیاج دارم. بخاطر خودم مامان، بچه ها و سیس کوچولو انجامش میدم.این شادیو از خودمون دریغ نمیکنم..... هرگز. /

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اول سال فقط دنبال رتبه ای در حد قبولی بودم الآن در حد ۱۰۰ ۲۰۰ از خودم انتظار دارم😍

مهندسی معکوس  

خداروشکر واقعا خوشحال شدم برات  

باید به خودم ثابت کنم میتونم.میون اینهمه آرزویی که نیمه‌های راه رها شد و به سیاهچاله‌ی تاریخ رفت این آخرین آرزوم باید برآورده بشه؛ به هر قیمتی. تلاش میکنم چون به اون فریادِ شادی، از عمق وجودم احتیاج دارم. بخاطر خودم مامان، بچه ها و سیس کوچولو انجامش میدم.این شادیو از خودمون دریغ نمیکنم..... هرگز. /
من اول سال فقط دنبال رتبه ای در حد قبولی بودم الآن در حد ۱۰۰ ۲۰۰ از خودم انتظار دارم😍

میشه بپرسم رتبه سال اولت چند بود عزیزم 

و چه چیز هایی رو تغییر دادی 

انشالله همون میشه که میخوای

یه عدد عاشق فیلم کره ای چینی و آسیای شرقی اگر کیدراما یا سیدراما میبینی ناشناخته دوست خوب منی🩷😚 توی دنیایی که همه چی شیباله تو کنچانا باش 🌕 بدنسازی نمیرم. سپردمش به خودت اوس کریم، تو بساز، تو بسازی قشنگتره😂

👌😂 رشتت انسانیه درسته؟  قربونت😘


❤️

اره انسانیم


باید به خودم ثابت کنم میتونم.میون اینهمه آرزویی که نیمه‌های راه رها شد و به سیاهچاله‌ی تاریخ رفت این آخرین آرزوم باید برآورده بشه؛ به هر قیمتی. تلاش میکنم چون به اون فریادِ شادی، از عمق وجودم احتیاج دارم. بخاطر خودم مامان، بچه ها و سیس کوچولو انجامش میدم.این شادیو از خودمون دریغ نمیکنم..... هرگز. /
میشه بپرسم رتبه سال اولت چند بود عزیزم  و چه چیز هایی رو تغییر دادی  انشالله همون میشه ک ...

فک کردم گفتی اول سال🤣 من الآن سال اولمه که کنکور میدم البته کنکور دی هم دادم که اصن دوازدهم نخونده بودم ولی تخمین که زدم مشاوره هیوا گفت در حد ۲۰۰۰ الآن مطمئنم خیلی بهتر میشم

من پارسال که تصمیم گرفتم پشت بمونم گفتم یجور میخونم دو رقمی بیارم ولی الان تو وضعیت بدیم

بهم بگو لطفا 

سال دوم مشاور گرفتی

چیو تغییر دادی و اشتباهات و موفقیت هات چی بود سپاس

یه عدد عاشق فیلم کره ای چینی و آسیای شرقی اگر کیدراما یا سیدراما میبینی ناشناخته دوست خوب منی🩷😚 توی دنیایی که همه چی شیباله تو کنچانا باش 🌕 بدنسازی نمیرم. سپردمش به خودت اوس کریم، تو بساز، تو بسازی قشنگتره😂

بهم بگو لطفا  سال دوم مشاور گرفتی چیو تغییر دادی و اشتباهات و موفقیت هات چی بود سپاس

اره سال دوم مشاوره گرفتم

تحلیل ازمون نمیکردم تست هامو زیاد کردم که این خیلی کمک کرد

پیوسته نمیخوندم 

تفریح نمیکردم که خیلی ضربه زد

مرورم کم بود 

ولی منابعمو تغییر دادم و سعی کردم خودمو باهاشون وفق بدم که خیلی اثر گذار بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز