خدایا،قسمت وحکمتت رو بذار برای اونایی که میفهمن.. برای منِ نفهم معجزه کن🌱 مرسی ..بوث بعت☹♥️ خدا یااا شکرت تا ته دنیا شکرت💜💜 شکرت بخاطر معجزه قشنگت❤❤ خودت برام حفظش کن😍🥰 لطفا برای سلامتی تو دلیم یه صلوات مهمونم کن🌺
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من خیلی نگران کمبود آب و نبود آب و قطعی آب هستم، خیلی رو زندگیم اثر گذاشته حتی نمیتونم برای بچه دار شدن تصمیم بگیرم میترسم چند سال دیگه بچه م حداقل امکانات رفاهی رو تو این مملکت نداشته باشه روز به روز هم اوضاع بدتر میشه خیلی شهرها واقعا آب ندارن
وقتی یک زنی میاد اینجا تاپیک میزنه بچه مو بردم حموم دو ساعت آب بازی کرد ، چه انتظاری داری اون بچه قدر آب رو بدونه ؟؟
از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).
خدایا،قسمت وحکمتت رو بذار برای اونایی که میفهمن.. برای منِ نفهم معجزه کن🌱 مرسی ..بوث بعت☹♥️ خدا یااا شکرت تا ته دنیا شکرت💜💜 شکرت بخاطر معجزه قشنگت❤❤ خودت برام حفظش کن😍🥰 لطفا برای سلامتی تو دلیم یه صلوات مهمونم کن🌺