2777
2789
عنوان

جلوگیری طبیعی؟

181 بازدید | 12 پست

من با جلوگیری طبیعی سه بار باردار شدم

یکیش سقط شد دوتا بچه دارم

دیگه بچه نمیخوام بخاطر سابقه درخشان شوهرم در این مورد تصمیم گرفتیم جلوگیری با پوشش..ک.ا.ن.د.و.م رو داشته باشیم ولی شوهرم خوشش نمیومد

الان باز بیخیال شده و طبیعی جلوگیری میکنه

نمیدونم چکار کنم

قرص بگیرم یا ایودی بذارم

کدوم بهتره؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه میتونی آیودی بزار پسش متخصص وای من ۳ سال بیشتر نتونستم تحمل کنم بااینکه امریکایی ۷ستاه بود دکترم کفت خونریزی شدیدت به خاطر اونه درآورد.چندسال قرص خوردم میتونی قرص بخور

روزایی که احتمال بارداری نیست رو بدونی روزتخمک گذاری و روزای پرریسک رو بدونی حله

متاسفانه من نمیدونم چی بکنم

توصیف کاملی از من ؟ در هیچ سنی شبیه هم سالانش نبود ؛ نه تفریحاتش ، نه حرف هایش ، نه خوشحالیش

چرا یه سرچ گوگل بکنی نمودارشو میتونی ببینی اگه استرس داری ایودی بذار

ایودی چیه😶

توصیف کاملی از من ؟ در هیچ سنی شبیه هم سالانش نبود ؛ نه تفریحاتش ، نه حرف هایش ، نه خوشحالیش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز