2789
عنوان

شوهرم...

| مشاهده متن کامل بحث + 3182 بازدید | 120 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کسایی که محترمانه نظر دادن منم محترمانه جوابشونو دادم  از کی تاحالا توهین حرف حق شده؟؟؟!

شما خودت میدونی کارت اشتباهه پس به عقل خودت رجوع کن و کمی خودتو تغییر بده اگ همسرتو دوس داره در غیرر این صورت چون به طلاق فکر میکنی اخرش طلاق میگیری و از زندگی دلسرد میشی 

همینقدر بهت بگم قدر همسرتو بدون و تو زندگی تو هم براش همونی باش ک برات هست 

خدایا شکرت بابت خوشبختی ای ک نصیبم کردی

ی نگاه به بعضی تاپیک هات انداختم  تناقض دارن با حرف هات  ی جاهایی کفتی براش مادری میکنی ...

دقیقا مشکلم همینه ، جایی که خودم بخوام براش کاری میکنم و به شرایط اون اصلا توجه نمیکنم 

این باید گیر یه آدمی میوفتاد که هر روز برینه به سر و صورتش واقعا بی لیاقته من از آدمای نمک نشناس بد ...

وااا شماها چتونه چرا انقد شخصیته نداشتتونو به رخ بیچاره اسی میکشید… فقد اومده درد دل نه اینکه هرچی از دهنتون در میاد بگید

دقیقا مشکلم همینه ، جایی که خودم بخوام براش کاری میکنم و به شرایط اون اصلا توجه نمیکنم 

با احترام 

شما کاملا بیماری  

بلاتکلیفی 

معلوم نیست با خودت چند چندی

به نظرم شوهر منطقی داری حالت و درک کرده و فهمیده بیماری 

ایشون داره باهات کنار میاد و سعی میکنه حالت و خوب کنه 

اما شما نمیفهمی و فکر میکنی از طلاق میترسه 


امیدوارم بخاطر دخترت فکر درمان باشی

وااا شماها چتونه چرا انقد شخصیته نداشتتونو به رخ بیچاره اسی میکشید… فقد اومده درد دل نه اینکه هرچی ا ...

اومده درد و دل ؟؟نمردیم و معنی درد و دل رو هم فهمیدیم ...😐

طرف میگه داره میره کانادا ...

از بیماری دو قطبی هم داره رنج میبره ...

ب نظرم مردا حقشونه 

مرد  خوب هم داریم. معلومه گیر مرد بد افتادی. یا اینکه داداش نداری ... همچنان که زنان از مردهامینالن مرد هم از زن بد  میناله. زن ناسازگار وبد هم زیاد دیدم 

من مامان  دو تا  فرشته  ام .دخترم  هلن  و  پسرم کارن.... معجزه  های خدا  تو  زندگی  ایم..خدایا  ممنونم
اومده درد و دل ؟؟نمردیم و معنی درد و دل رو هم فهمیدیم ...😐 طرف میگه داره میره کانادا ... از بیمار ...

خب باشه اصلا شما درست میگی بیمار دو قطبیه اما دلیل نمیشه شماها انقد بی ادبی کنید فحش و حرفای زشت به بیچاره بزنید اصلن چه ربطی به شماها داره بااین رفتارتون آدم فک میکنه دارید عقده های زندگیه خودتونو سر اسی خالی میکنید والا🤦‍♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792