2777
2789
عنوان

لیزر

64 بازدید | 5 پست

  من  از جلسه اول لیزرم تازه 7 روز گذشته  بهم. گفتن 10 روزطول میکشه بریزن موها. الان یکم یکم    موها راحت کنده میشن  اگه وکس کنم اشکال داره؟  چون راحت در میان با ناخن که میکشم.. 


صبرر  ندارم خودشوون بریزن.   نمیدونم وکس کنم. اشکال داره یا نه؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه خیر نباید موهارو از ریشه در بیارید

من یه مرکز لیزر فوق العاده تو اصفهان میشناسم😊هم دستگاهشون جدید و به روزه هم عملکرد اپراتور خیلی صبورانه و دقیق شات میزنه👌

از وقتی میرم پوستم چند درجه روشن تر شده اصلا هم درد و سوختگی نداره در مقایسه با الکس بی خاصیت عالیه

با الکس موهام ضخیم شد کلی درد کشیدم😒اما با این دستگاه موهای نازکمم از بین رفته😍 شمارشو براتون میذارم تماس بگیرید ‌کامل راهنماییتون میکنند

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

نه خیر نباید موهارو از ریشه در بیارید

من یه مرکز لیزر فوق العاده تو اصفهان میشناسم😊هم دستگاهشون جدید و به روزه هم عملکرد اپراتور خیلی صبورانه و دقیق شات میزنه👌

از وقتی میرم پوستم چند درجه روشن تر شده اصلا هم درد و سوختگی نداره در مقایسه با الکس بی خاصیت عالیه

با الکس موهام ضخیم شد کلی درد کشیدم😒اما با این دستگاه موهای نازکمم از بین رفته😍 شمارشو براتون میذارم تماس بگیرید ‌کامل راهنماییتون میکنند

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوباره

1380___amir______ | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز