sarahhastam مدیر استارتر عضویت: 1400/01/27 تعداد پست: 361 عنوان به دادم برسید😭 127 بازدید | 3 پست توی خونم از این پروانه ها هست عکسشو میزارم بهشون نمیخوره بید برنج اینا باشهیعنی اصلا برنجم تو یخچالهبیشتر سمت پنجره و پرده هستبعضیاشون خیلی بزرگن میترسمچیکار کنم 1402/04/10 | 20:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یلدااا۱۳۷۱ عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 15383 سوسک یا پروانه ؟حبوبات یا لواشک و ... نداشتی از این ها بزنه خدایا از اینکه پسر کوچولو بهم دادی شکر
راهنماگرفتاران عضویت: 1401/01/13 تعداد پست: 6022 پشم اگه داری بید زده یا لواشک یا انجیر و الوچه و....اینجور چیزا که خشکه یا گندمو فلان ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ_اَلَّلهُمـّ؏جِّللِوَلیِڪَالفَرَج