2777
2789
عنوان

جهت جنین

190 بازدید | 19 پست

سلام دوستان وقتی توی عکس سونو جنین سمت چپ هستش یعنی برعکسه؟منظورم اینه که سمت راست میشه ؟آیا با جنسیت ارتباطی داره؟سونوی ۶هفتکیم بوده

مامان یه دخمل گوگولی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره بابا نداره . ولی سمت چپ نباشه بهتره نمیتونم به چم بخوابم دردم میگیره وزنش کمه دکترم همش میگه به ...

کلا ب چپ خوابیدن سخته اما بهتره براخودت و جنین من اوایل خیلی دوس داشتم چپ بخوابم الان ۱۸هفتم ترجیح میدم راست بخوابم 

🧿🧿 الهی برقصاند خدا بساز دلت جهانت را 🧿🧿
کلا ب چپ خوابیدن سخته اما بهتره براخودت و جنین من اوایل خیلی دوس داشتم چپ بخوابم الان ۱۸هفتم ترجیح م ...

آره هر چی بزرگتر میشه به چپ خوابیدن سخت تر میشه دیگه کم مونده به آخر برسه

اوخی عزیزم واسم دعاکن منم برسم ب اون مرحله بغلش بگیرم ...بخاطر طول سرویکسم استراحتم همش نگرانم 

اع نگران نباش منم پسر اولم سرکلاژ کردم الان نکردم این دفعه حتی نتونستم استراحت کنم بسپار به خدا نگران نباش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیزر ابرو

137888mohadse | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز