همیشه وقتی سریال های تلویزیون تموم میشه گریه میکنم
آخه فیلم بعد از گذراندن روزهای پرفراز و نشیب بازیگراش
معمولا وقتی همه چیز خوبه و همه خوشحال هستن تموم میشه مثل فیلم بی همگان
امروز مثل هر جمعه ناهار خونه مامانم جمع بودیم
خداروشکر چقدر همه حالشون خوب بود چقدر می خندیدن
مخصوصا مامان بابام
بچه ها تو حیاط داشتن باهم آب بازی میکردن
و من چقدر از دیدن بازی شون خندیدم
کاش زندگیم همین جا تموم میشد
همین جا که همه خوشحالن و من بابت همه شون خیالم راحته
خدایا خودت میدونی این روزها چقدر حالم بده
خودت دستم رو بگیر
بابت سلامتی و خوشحالی خانواده ام ازت هزاران بار ممنونم
به خودت سپرده مشون💚