2777
2789
عنوان

💚اذان صبح💚

98 بازدید | 0 پست

همیشه وقتی سریال های تلویزیون تموم میشه گریه میکنم

آخه فیلم بعد از گذراندن روزهای پرفراز و نشیب بازیگراش

معمولا وقتی همه چیز خوبه و همه خوشحال هستن  تموم میشه مثل فیلم بی همگان


امروز مثل هر جمعه ناهار خونه مامانم جمع بودیم

خداروشکر چقدر همه حالشون خوب بود چقدر می خندیدن 

مخصوصا مامان بابام

بچه ها تو حیاط داشتن باهم آب بازی میکردن 

و من چقدر از دیدن بازی شون خندیدم


کاش زندگیم همین جا تموم میشد

همین جا که همه خوشحالن و من بابت همه شون خیالم راحته


خدایا خودت میدونی این روزها چقدر حالم بده

خودت دستم رو بگیر


بابت سلامتی و خوشحالی خانواده ام ازت هزاران بار ممنونم


به خودت سپرده مشون💚





صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز