دیروز پارک بودیم یه پارک خیلی بزرگ و شلوغ
بعد پسرم که شش سالشه با پسر خواهرم که نه سالشه جیم زدن
منم رفتم دنبالشون حدود ده دیقه گشتم اینور و اونورو بعد دیدم دارن میان
تا رسید دوتا چک آبدار خوابوندم تو گوشش که مگ بهت نگفتم همین دوروبر ما بازی کن
حالا عذاب وجدان گرفتم
بیاین بگین حق داشتم ☹ی کم از عذاب وجدانم کم شه😢
خیلی بغلش کردم وبوسش کردم ازش معذرت خواستم ولی واقعا شدت عصبانیتم اونموقع خیلی بود