2777
2789
عنوان

ان تی

179 بازدید | 23 پست

سلام دوستان بنظرتون من نه هفتگی برم شکمی یا صبر کنم دوازده هفتگی برم ان تی ؟

اخه ده روز پیش رفتم واژینال و بهم گفتن جنین هنوز تشکیل نشده ...انقدرم هزینه هازیاد شده نمیدونم چیکارکنم ...

مامان یه دخمل گوگولی

خونریزی یا لکه بینی داری ؟

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه نظر منو بخوای وایستا ۱۲ هفتگی 

اینا همش استرس میدن. 

من خودم سر سه تا بچه هام ۱۲ هفتگی رفتم. 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

الان هفته ۹ هستی؟ صدای قلبشو نشنیدی؟

نه الان هفت هفته ام صدای قلبشونشنیدم چون ده روز پیش رفتم واژیناا و بهم گفت هنوز تشکیل نشده

مامان یه دخمل گوگولی
نه ندارم


اگه مشکل خاص یا تجربه ی بارداری ناموفق نداری ، اصلا استرس نده به خودت. 

جنین مشکل داشته باشه حتما سیگنال از خودش نشون میده. مگه میشه بدون علائم ؟ 

همون ۱۲ هفته برو 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

هزینه هات زیاد شده؟🤣🤣🤣تازه ب بسم الله

نه اخه من میگم مهم این بود ک خارج رحمی نباشه که نبود ...دکتر گفت اگر قلبش تشکیل نشده خودش سقط میشه پس چه نیازیه برای قلب برم....؟؟؟

مامان یه دخمل گوگولی
نه الان هفت هفته ام صدای قلبشونشنیدم چون ده روز پیش رفتم واژیناا و بهم گفت هنوز تشکیل نشده

ده روز پیش زود بود ۷ ۸ هفته دیگه معمولا صدای قلبشو میشنون ان تی هم باید ۱۲ هفته بری ۹ هفته زوده

من واژینیسموس شدید داشتم و درمان شدم.دلم میخواد به هرکی که این مشکل بزرگ رو داره کمک کنم.اگه دوس داشتین درخواست بدین
نه اخه من میگم مهم این بود ک خارج رحمی نباشه که نبود ...دکتر گفت اگر قلبش تشکیل نشده خودش سقط میشه پ ...

نه مال من قلبش تشکیل نشده بود، اصلا خونریزی نداشتم.

رفتم بیمارستان با قرص و کورتاژ سقط شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بچها لطفااا

liiiiliii | 30 ثانیه پیش

چیشدی❓

mim_min | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز