2777
2789
عنوان

اجاره خونه

1589 بازدید | 108 پست

خانماشما با۷تمن حقوق چطورماهیانه۳ملیون قسط و ۱۵۰۰۰۰۰هزار اجاره خونه و قبض اب و برق و گاز میدید ماکه کم اوردیم به یه هفتم نمیرسع پولمون تموم میشه

برای سلامتی عزیزانم لطفا یه صلوات بفرستی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا باز خوبه یه هفته میرین ما ۱۰تومن داریم بخدا ۳روزاول فقط بقیه ش روز شماره تا سرماه بیاد

ازوقتی ازدواج کردیم یه مسافرت نرفتیم خیلی افسردم چراوضع کشور درس نمیشه

برای سلامتی عزیزانم لطفا یه صلوات بفرستی
والا باز خوبه یه هفته میرین ما ۱۰تومن داریم بخدا ۳روزاول فقط بقیه ش روز شماره تا سرماه بیاد

چطوری بقیه ماه رو سر ما کنید؟ 

چیزی دلتون بخاد؟ 

خدایی نکرده خرج دکتر واینا؟ 

منم مثل خودتونم فقط میخام ببینم شما چکار میکنید 

         😍تا ابد دوستت دارم 😍                      دوباره ترکیدم 🤣 🤣 🤣 گفته بودم این بار بترکونیم با شماره طایفه شوهر میام  😼.                                           ینی من خرم اگه دیگه بیام تو  تاپیک های سیاسی 😒😒😒.                  اصلا همه چی ارزونه همه سرکار میرن مرغ هم بخاطرغیرت خروس گرون شده همه خوشحالن همه واکسن زدن منتظر تعیین وقت جشن پایان کرونا هستن          والا به من چه اصلا 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃    

قسط و اجاره های ما خیلی بیشتره گاها به 15 هم میرسه اگر چوندتا از قسطا بمونن. هردومون هم شغلمون آزاده یه ماه هایی میرسه و پرداخت میکنیم یه ماه هایی هم داغون میشیم

خدایا مرسی  

نمیدونم واقعا شوهرم چیکار میکنه که این حقوق ۹ تومنیو تا سر ماه میکشونه کلی قسطو اجاره و قبضو خوراکو هزینه های رفتو امدشم هست واقعا خدا کمکمون میکنه تا سرماه گدایی نمیوفتیم

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️
خواهر شما خیلی هنر میکنی که تا هفته هم میرسونی. واقعا کمه با این قیمتها

نمیتونم دیگ بچمو یه شهربازی ببرم همش گریه میکنه

برای سلامتی عزیزانم لطفا یه صلوات بفرستی

ما ماهی 30 داریم کم میاریم ب قرآن 

چجوری میرسوند خوردو خوراک و پوشاک و... 

اجاره خونه ام نداریم 

خدا خودش کمکتون کنه واقعا 🥺🥺🥺🥺😥😥😥

منت نکش از غیر / پر و بال خودت باش                                                        معاون و مشاور مدرسه.مدرس تربیت جنسی و مهارت های زندگی واستعداد یابی کودکان
ازوقتی ازدواج کردیم یه مسافرت نرفتیم خیلی افسردم چراوضع کشور درس نمیشه

بچه هم داری. 

         😍تا ابد دوستت دارم 😍                      دوباره ترکیدم 🤣 🤣 🤣 گفته بودم این بار بترکونیم با شماره طایفه شوهر میام  😼.                                           ینی من خرم اگه دیگه بیام تو  تاپیک های سیاسی 😒😒😒.                  اصلا همه چی ارزونه همه سرکار میرن مرغ هم بخاطرغیرت خروس گرون شده همه خوشحالن همه واکسن زدن منتظر تعیین وقت جشن پایان کرونا هستن          والا به من چه اصلا 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃    
چطوری بقیه ماه رو سر ما کنید؟  چیزی دلتون بخاد؟  خدایی نکرده خرج دکتر واینا؟  منم ...

سخت میگذره سوپری هم دیگ چیزی قرض نمیده بهمون

برای سلامتی عزیزانم لطفا یه صلوات بفرستی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز