خانوما کیا توی بیمارستان با شیاف سقط کردن یا کورتاژ شدن ؟ دردش در چ حده؟عمل کورتاژ چندساعت طول میکشه؟؟
من جنینم ۶ هفته ضربان قلب ضعیف داشت الان ۱۰ هفته میگن ضربان نداره ولی اندازه ساکم توی ۶ هفته ۳/۵ مم الان شده ۲۶ مم
نمیدونم امیدی هست یا ن خودم ک میگم نیست سقط کنم از دردش میترسم چجوریع؟