آوا454 مدیر عضویت: 1400/07/02 تعداد پست: 2988 عنوان صغیر چیست؟ | مشاهده متن کامل بحث + 468 بازدید | 21 پست فقط به بچه يتيم صغیر میگن ؟یا یه مرد که صغیر بوده و الان خوش بچه داره بازم بهش صغیر میگن؟ان شاءالله که متوجه سؤالم بشید 1402/04/06 | 12:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آوا454 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/02 تعداد پست: 2988 نه فرد چه پدرمادر داسته چه نداشته باشه تو سن هايي كه گفتم صغيره ربطي به پدرمادر نداره پدر من کوچیک بوده مادرش فوت شده بهش میگفتن صغیر الان بعد پنجاه سال بازم میگه من صغیرم میگم نگو کسی مسخره ات میکنن میگه بیخود میکنن صغیرم ديگه
گندم_خانم_ عضویت: 1399/12/05 تعداد پست: 20686 پدر من کوچیک بوده مادرش فوت شده بهش میگفتن صغیر الان بعد پنجاه سال بازم میگه من صغیرم میگم نگو کسی م ... ربطي نداره پدر شما بعد از ١٥سال نسبت به يه سري موارد و بعد ١٨نسبت به بقيه موارد ديگه صغير نيستن و رشيد محسوب ميشن 💚التماس دعا 💚اگه دوست داشتيد برا سلامتي بچه هام صلوات بفرستيد به منم بگيد براتون بفرستم 💚
یاذوالجلال عضویت: 1401/12/01 تعداد پست: 2315 اها !! چه جالب نمیدونستم اینو پدر من کوچیک بوده مادرش فوت شده بهش میگفتن صغیر الان بعد ... من که شوهرم از یکسالگی یتیم شده هیچوقت نمیگه من یتیمم
آوا454 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/02 تعداد پست: 2988 والا خودت درست میگی بقیه علمارو ول کن ،فک کن یکی به پدر بزرگش بگه صغیر چون تو بچگی یتیم شده 😂🤦♀️ 🤣🤣🤣
آوا454 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/02 تعداد پست: 2988 من که شوهرم از یکسالگی یتیم شده هیچوقت نمیگه من یتیمم خدا حفظش کنه
001helia عضویت: 1403/04/28 تعداد پست: 22 به کسی که زیر ۱۸ سالشه و مادر یا پدرش یا هردو فوت میکنن میگن بچه صغیر