2777
2789
عنوان

تهوع دائم😭

84 بازدید | 15 پست

۱۱هفتم شد ولی حالم هنوز بده ااه

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
معمولا تا ۴ ماه طول میکشه

😭😭

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از هفته چند شروع شده برات؟

از حدود پنج

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰

کل روز حالت بده ؟ 

یا وقت هایی بهتری و گاهی بدتری؟

ارامش خودت حفظ کن خوراکی ها رو تست کن ببین با کدوم اکی تری!

اصلا نزار معده ات خالی باشه یا شدید گرسنه بشی بدتر میشی 

اهسته و ریز ریز بخور مثلا تو دوساعت ذره ذره ناهارت رو بخور

آمده ام ای شاه پناهم بده/ خط امانی ز گناهم بده /ای حرمت ملجا درماندگان/ دور مران از در و راهم بده/ ای که عطا بخش همه عالمی/ جمله ی حاجات مرا هم بده
خیلی سخته دمیترون اثر نمیکنه برات  منکه تا آخرش دمیترون خوردم از من بد ویار تر وجود نداره ...

نه هیچی اثرنداره نهایت یکساعت بهترمیشه خیلی بده

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
کل روز حالت بده ؟  یا وقت هایی بهتری و گاهی بدتری؟ ارامش خودت حفظ کن خوراکی ها رو تست کن ببین ...

کل روز گاهی بعضی وقتا کل روز خوبه ولی درهفته بیشترش بده

اره خیلی ریز ریز میخورم پشت هم بخورم که تپش و حالم افتضاح تر میشه

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰

تو بارداری وقتی هی انتظار بکشی ویارت تموم بشه بدتر طولانی تر میشه و روحیه ات خراب تر 

من تا هفت ماه ویار شدید داشتم اشتباه من رو انجام نده روحیه ات قوی بگیر باهاش کنار بیا زودتر بهتر میشی

آمده ام ای شاه پناهم بده/ خط امانی ز گناهم بده /ای حرمت ملجا درماندگان/ دور مران از در و راهم بده/ ای که عطا بخش همه عالمی/ جمله ی حاجات مرا هم بده

همه هم مثل هم نیستن من اینقدر خراب بودم ابجی هام و مامانم اصلا تهوع نداشتن! و همراه من چندنفر باردار بودن دنبال صفا سیتی بودن و من در حال عق زدن… اینا هم حرصم میداد

آمده ام ای شاه پناهم بده/ خط امانی ز گناهم بده /ای حرمت ملجا درماندگان/ دور مران از در و راهم بده/ ای که عطا بخش همه عالمی/ جمله ی حاجات مرا هم بده
تو بارداری وقتی هی انتظار بکشی ویارت تموم بشه بدتر طولانی تر میشه و روحیه ات خراب تر  من تا هف ...

یاعلی خداکنه زودتر تموم شه

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
همه هم مثل هم نیستن من اینقدر خراب بودم ابجی هام و مامانم اصلا تهوع نداشتن! و همراه من چندنفر باردار ...


اره من و چندتا ازفامیلا بارداریم اونا خوبن همش بیرون سفر عشقو حال من تو رختخوابم افتادم دوماهو نیم نزدیک سه ماهم داره میشه😭

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
نه هیچی اثرنداره نهایت یکساعت بهترمیشه خیلی بده

شاید فشارت میوفته چیزای شیرین یا شور امتحان کن ببین با کدوم حالت بهتر میشه بیسکوییت خوبه اسید معدرو کنترل میکنه لیمو هم بو کن 

من تو خونمون تهوعم بیشتر میشد رفتم خونه مامانم بهتر بودم حیف ک دور بودم 

🌈🌧️🐆🎤🖤🕊️
شاید فشارت میوفته چیزای شیرین یا شور امتحان کن ببین با کدوم حالت بهتر میشه بیسکوییت خوبه اسید معدرو ...

شور خوبه م هم ترش شیرین اصلا

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز