2789
عنوان

کوچ کردن

190 بازدید | 19 پست

سلام دوستان میخوایم از تهران بریم ابادان خیلی سختمه چیکار کنم از غصه دق کردم

خودم تهرانی ام شوهرم اصلیت ابادانی بخاطر اجاره خونه ها میخوایم کوچ کنبم رو زمبن خونه بسازیم اونجا برام خبلی سخت و سنگینه 😔😭

خوب ی سری چالش جلوته اما بدم نیست جدی ی شروع تازه

لطفا قضاوت نکنید من مرد هستم و اینجام که بهتر بتونم درک کنم خانومهارو و در زندگی و عشقی که دراینده قراره به خانومم داشته باشم از این تجارب استفاده کنم و راه اشتباه نرم و عشقمو اذیت نکنم با رفتار و سخنانم و غیره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اشکال نداره عزیزم اینو یه فرصت بدون برای تجربه های جدید، سخت بگیری سخت میشه

اِگِگِگِگگگگ عَبِ زی✈️.     شما مخالف میکنید و من قار قار میشنوم، شما بی ادبی میکنید و من قار قار میشنوم، شما دشمنی میکنید و من قار قار میشنوم🙆🏻‍♀️

من ۷ سال هست همسرم میگه بریم شهرمون گیلان ممانعت دارم آبادان ک گرمممههههه🥲🥲🥲

😍 خانوم معلم آینده 📚👩🏻‍🏫 🌱 معــــجــــزه کــــن ؛ صـــبــر مــــرا ...      `` و من یَتَوَکل الله``  متاهل و صد البته متعهد 😌🌱                                                💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫 

گرمای خوزستان واسه شما قابل تحمل نیست به نظرم نیای بهتره پشیمون میشی از نظر امکانات هم از تهران خیلی ...

من گرمای شدید ابادان بدون کولر هم دیدم توش قرار گرفتم دیگه اشنام باهاش برام‌عجیب نیست فقط اولین بار حس فرار داشتم

آره خیلی سخته  ولی آبادانی ها عشقند  ما یکی از فامیل هامون اونجا ازدواج کرده بهش میگم دل ...

اتفاقا خیلی خیلی مردماش خونگرم و مهربونن عزیزم و قربونت برم روی سرم و تاج سرم از دهنشون نمیوفته ولی تو تهران کف میکنی تا باهات حرف بزنن

ولی من بزرک شده تهرانم اینجا بزرگه فرهنگش فرق داره میگم نرن دق کنم😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792