2777
2789
عنوان

راکوتاننن

66 بازدید | 17 پست

اگه برم دکتر جوشام در چه حد باشه واسم تجویز میکنه؟دیگه کلافه شدم بخدا

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه روش های دیگه جواب نده و مشکل هورمونی وکبدی نداشته باشی تجویز میکنه 

شما استفاده کردی؟تاثیر داشته؟عوارض چی؟

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

اگه تو سن ازدواج و بارداری نباشی قرص و و دکتر برات تجویز میکنه که بخوری من خوردم و راضی بودم 

دکتر عمومی هم تجویز میکنه؟یا باید برم دکتر پوست؟

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

اگه تو سن ازدواج و بارداری نباشی قرص و و دکتر برات تجویز میکنه که بخوری من خوردم و راضی بودم 

پوستت الان چطوره؟چن وقت گدشته

این کاربری متعلق به دونفر جاذاب میباشد🤝🤝🥂😈
من دکتر پوست رفتم خب دکتر پوست متوجه میشه که جوش هات سطحیه یا هورمونی برات چی تجویز کنه به نظرم دکتر ...

اهااا مرسی جیگر⁦❤️⁩

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

شما استفاده کردی؟تاثیر داشته؟عوارض چی؟

من جوشام متوسط بود ،چهار ماهه استفاده میکنم به شدت بیرون ریزی داشتم ،تمام صورتم ریخت بیرون ،مهلت نمیداد جاش خوب شه یکی دیگه میریخت بیرون ،دو یه هفتست جوش ها کم شده ،جای جوش ها مونده وقرمز هست ،دکترم گفت صبور باش جاش میره وکمرنگ میشه 


عوارضش هم خشکی پوست ،خشکی لب وچشم وحساسیت پوست بدن و صورت ،خارش شدید صورت به خاطر جوش ها ،جوش ها که کم بشه عوارض هم کم میشه وفقط خشکی اذیت میکنه ،که اونم مرطوب کننده وسرم میدن وقابل کنترل هست 


فقط بیرون ریزی اولش من خیلی اذیت شدم وبرام غیر قابل تحمل بود ،هم ظاهر پوستم ،هم خارش و درد جوش ها 

بعد کم‌کم اکی شد 

هنوز هم باید مصرف کنم 

من جوشام متوسط بود ،چهار ماهه استفاده میکنم به شدت بیرون ریزی داشتم ،تمام صورتم ریخت بیرون ،مهلت نمی ...

وایییییی،خب منم جوشام متوسطه اگه برون ریزی کنم که دق میکنم.

چقد طول کشید که کمتر شن؟الان چقدر جوش داری؟انقد افسرده شدم سرشون دلم میخواد خودکشی کنم

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

من جوشام متوسط بود ،چهار ماهه استفاده میکنم به شدت بیرون ریزی داشتم ،تمام صورتم ریخت بیرون ،مهلت نمی ...

وایییییی،خب منم جوشام متوسطه اگه برون ریزی کنم که دق میکنم.

چقد طول کشید که کمتر شن؟الان چقدر جوش داری؟اصن می‌خوام کویر شم ولی خوب شم

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

وایییییی،خب منم جوشام متوسطه اگه برون ریزی کنم که دق میکنم. چقد طول کشید که کمتر شن؟الان چقدر جوش د ...


چهار ماهه میخورم ،روزی یکی ،دو هفته اول کم بود ،بعد شدت گرفت تا همین دو هفته پیش ،دو هفته هست تک و توک قسمت هایی که قبلا جوش نزده داره میزنه (زیر گلو وگردن وکنار گوش )

منم خیلی ناراحت بودم ،بیرون نمیرفتم اونقدر که همه می پرسیدم ابله گرفتی چی شدی ،ولی خب دکارم میگفت طبیعیه ،صبور باش ،دو هفتست کمتر شده ،فقط جاشون مونده 

چهار ماهه میخورم ،روزی یکی ،دو هفته اول کم بود ،بعد شدت گرفت تا همین دو هفته پیش ،دو هفته هست تک و ت ...

اخییی ایشالا زودی خوب بشی عزیزمم،مرسی از راهنماییت✨⁦❤️⁩

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز