2777
2789
عنوان

پیام بدم بهش؟

156 بازدید | 4 پست

تایپیک قبلیم یادتونه گفتم به خواستگارم گفت بریم بیرون یک جلسه اشنا بشیم  چندمدت بعد رسمیش کنیم   گفتم بیاد خواستگاری رسمی اگر حرفی هست و اشنایی تو نامزدی مشخص میشه و دیگه جواب نداد   بعضی دوستان گفتن اشتباه کردی بعضی دوستان حمایت کردن  دیروز عصر با دو خط باهام تماس گرفت من سرکار بودم نتونستم جواب بدم بعد یک ساعت پیام دادم تماس گرفتین گفت خودتون چی فکر میکنید؟  گفتم فکر میکنم تماس گرفتین   بعد نیم ساعت خودم زنگ زدم بهش مشغولش کرد و پیام از خود گوشی سیو میکنن  بعد طرف سرش شلوغ میشه خود به خود ارسال میشه  بعدا با شما تماس میگیرم  ... دیگه خبری نشد من یه حس بدی دارم انگار عذاب وجدان کل وجودم گرفته انگار در حقش ظلم شده ؟ یا نمیدونم چجور توصیف کنم ؟ همش میگم بهش پیام بدم بگم حرفام باعث ناراحتیتون شده ؟ بعد میگم نه این مسخره بازیا چیه مثل بچه ادم بیاد حرفش بزنه !  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه ناراحتی  گفتی بهش بیشتراشنا بشیم دلخوری داره ؟؟؟؟؟؟

نه اون گفت ببیا بریم بیرون اشنا بشیم منم گفتم باید رسمی باشه دوست دختر پسری نمیخوام از همین الان راه بیفته .... چون ازم خواست غیر رسمی باهاش بحرفم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز