2777
2789

😐😐 

غصه نخور میگذره، دفعه قبلی هم گذشت💔🙂.                    وفاداری لطف نیست، بخشی از اصالته.                                 حوصله توضیح و فهموندن حرف هام بهتون رو ندارم اگه با من هم عقیده نیستی لطفا رو‌پیامم ریپلی نزن👍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا که انتظار نداری از روی شب اقدامت جنسیت بچت معلوم باشه😐


غصه نخور میگذره، دفعه قبلی هم گذشت💔🙂.                    وفاداری لطف نیست، بخشی از اصالته.                                 حوصله توضیح و فهموندن حرف هام بهتون رو ندارم اگه با من هم عقیده نیستی لطفا رو‌پیامم ریپلی نزن👍

ی سری مطالب علمی خوندم که متوجه شدم شب اقدام مهمه

بله مهمه ولی تنها عامل تعیین جنسیت نیست. 

غصه نخور میگذره، دفعه قبلی هم گذشت💔🙂.                    وفاداری لطف نیست، بخشی از اصالته.                                 حوصله توضیح و فهموندن حرف هام بهتون رو ندارم اگه با من هم عقیده نیستی لطفا رو‌پیامم ریپلی نزن👍

از تاریخ سونو ۶ هفته و ۴ روز 

مبارکه عسلمم هنوززز باید صبر کنیی😁😁من نه جنسیتشون مشخص نیس از فضولی دارم میمیرم

فقط 18 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خدا جونم مرسی که هستی😍تیکر سه سالگی دوقلوهام🥳🐥🐥میشه پیج دوقلوهامو فالو کنید؟؟ادرس پیج: double_n_02

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز