2777
2789
عنوان

قد خواستگار

4251 بازدید | 186 پست

آخه چرا قد‌ طرفی ک‌اومده خواستگاری برا خانوما مهمه؟ چرا قبل اینکه بپرسن اخلاقش چجوریه شغلش حقوقش گیر میدن ب قدش؟ مگه قد نون آب میشه برا کسی! من شاغلم حقوقمم۲۰میلیونه ماشینم دارم اما قد دختره بلندتره(من۱۶۵هستم اون۱۷۰) برا همین اعتماد ب نفسم خیلی پایین اومده حس میکنم تو ذوقش میخوره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چون عقل همه تو چشمشونه خصوصا نسل های قدیم حالا دهه هشتادیا و نودیا باز چشماشون باز تره یکم قبلا افتضاح بود طرز فکرا

میتوان با پنجه های خشک ...                                             پرده را یک سو کشید و دید ...                                              در میان کوچه باران تندی می بارد ...  کودکی با بادبادکی رنگی .‌. ایستاده زیر یک طاقی ...  گاری فرسوده ای میدان خالی را ....       با شتابی پرهیاهو ترک میگوید....                                   آری... میتوان بر جای ماند                                                                    

برا خیلیا هم مهم نیست‌

بعدم شما اول تلاش کن با اخلاقت طرف جذبت بشه 

چون وقتی از اخلاق و شخصیت یکی خوشت بیاد ظاهرش کمتر به چشم میاد 

روزها رفتند و من دیگر خود نمیدانم کدامینم آن من مغرور سر سختم یا من مغلوب دیرینم؟   دارم تلاش میکنم لایف استایلم رو بهبود ببخشم. حامی اهدای عضو ودوست دار محیط زیست .از آدمایی که اشغال و فیلت.ر سیگارشون رو میندازن زمین بدم میاد!!!همه رنگهارو دوست دارم اما رنگ نیلی و ابی آسمونی وسفید و کرم رو خیلی دوست دارم.اشعار حافظ و فروغ از خود بیخودم میکنه.فکر کنم توی زندگی قبلیم یه کولی بودم که عاشق رقص و اواز بوده!کاش تناسخ واقعی باشه :) یه روزی که نزدیکه یه روزی که بلاخره میرسه، من اونروز تمام رویاهام رو زندگی کردم …امید که تا اون روز دوام بیارم و زنده باشم ::)ته  قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن ولی دارم تلاش  میکنم که بهش روح ببخشم و از نو درستش کنم چون که یه روزی یه نفر گفت : تو حق داری نا امید بشی ... خسته بشی ، گریه کنی  و در اخر با زانو بیافتی زمین ولیییی حقققق نداااری جااا بزنی!!!!باید بلند شی! باید ادامه بدی !برای تو خیلی زوده که بری ... تو باید بمونی و بزرگ بشی باید هر روز صبح اسمونو ببینی !توباید نفس بکشی ! تو باید شبا همهمه ی خیابونو نگاه کنی ! تو،باید توی زمستون از سرما بلرزی و قرمز شدن نوک بینیت رو حس کنی ولی نری ... تو این اجازه رو نداری افتاب هنوز سهمیه ای از گرمی تورو درون خودش داره تو باید صبحا ازون لذت ببری ... تو یه هویتی ... تو نفس میکشی ... تو زنده ای ... تو یه دختری که وجودش به هر چیزی میارزه ! اینو بدون یه نفر اون بالا هست که نمیخواد تو بری ... اون تورو دوست داره و منتظره به وقتش بهترینارو جلوت بزاره ... اون دوست داره و نمیخواد تو بری 

خب ضایعست قد آقا کوتاه تر از خانوم باشه

من هم بارها رد کردم تازه اونا هم قد بودن کوتاه تر از من نبودن 

ظاهر مرد باید طوری باشه که خانم کنارش حس زنانگی داشته باشه

این همه جانم فدا جانم فدا کردین کاش حداقل دو روز ازش دفاع میکردین🥲

چون مردم ظاهر بین شدن 

البته توی خواستگاری سنتی فرق داره 

ولی اگه عاشق یکی باشی و همچنان این چیزا برات مهم باشه خیلی یعنی ظاهربینی 

با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز