mariaaaagoliii مدیر استارتر عضویت: 1401/11/17 تعداد پست: 140 عنوان لیزر خال 69 بازدید | 4 پست سلام خواستم بدونم کسی اطلاعی داره در این مورد و امسال تو چ رنج قیمتیه؟چون میخوام انجام بدم ولی میترسم درد داشته باشه یا جاش بمونه و اینا میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولی نیس، میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیس:)💔 1402/04/04 | 02:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
stilamim عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 8544 من یه خال داشتم ۲۰۰ تومن گرفت😐 و ناگهان نوبت تو میشود و خداوند همه چیز را برایت انجام میدهد.🌱
stilamim عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 8544 درد نداره بی حس میکنه برای اینکه جاش نمونه کرم ترمیم کننده باید بزنی و ناگهان نوبت تو میشود و خداوند همه چیز را برایت انجام میدهد.🌱
mahtabjoonam عضویت: 1399/11/01 تعداد پست: 1496 چقدر قیمتا عجیبه !!!ای کاش اینجام همین بودمن ۲ سال پیش رفتم کلینیک برای خال توی کرجنزدیک ۵۰۰ هزار من پیاده شدماصلا زیر این قیمت نیستشاگرم باشه کلینیک پوست نیست یا متخصص انجام نمیده خدایا مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان 🕯