2777
2789
عنوان

بهم زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 402 بازدید | 19 پست
دلت خوشه کجا پسرها اذیت میشن اینم فیلمش که بیشتر از استارتر سوءاستفاده کن

چه میدونم

بمیرن‌پسرای بوالهوس بی ناموس الهی

تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قصد داره وابستت کنه ببخشیدا عشق حالشو بکنه بعدبره یه دختر افتاب مهتاب ندیده بگیره این ظلم هرگز درحق خودت وزندگیت نکن

دختر باپسر خیلیییی فرق داره  دخترا احساساتین وزودوابسته میشن

پسرااگ تورابطه باشن کاری بکنن هیچکی حرفی نمیزنن ولی امان از روزی خدای نکرده یه دختر با یه‌پسر بببین ابروش میبرن بخایم‌نخایم جامعه مااینه

وقتی خدا تو آیه هفتم سوره مدثر میفرماید:وَ لِرَبِّكَ فَاصْبِرْ....و بخاطر پروردگارت شکیبایی کن.انگاردستاشو میذاره دو طرف صورتت و میگه عزیزِ دلم اينبارم بخاطرِ من صبر کن

به شدت اشتباه می کنید 

عشق بهترین حالتش هم چرنده چه برسه به این که داره سوءاستفاده میکنه و برای ازدواجشم افسارشو میده دست مامانش براش دختر آفتاب مهتاب ندیده پیدا کنن

حیف تو

چه می دونم فدای سرم که خراب کردم منم بار اولمه که دارم زندگی می کنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بدون شرح

_mahyar | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز