2777
2789

تکنسین رادیولوژی

ن دس ب بدن بیمار میزنی

ن کثافتکاری داره ن هیچی

شیفتهای سنگین و زیادم نداره

امیدوارم اشک بعدی، اشک شوق باشه✈️//به شما می‌گویند در تاریخ آمده که فلان دختر در سن نه سالگی خانه‌ی شوهر رفته پس به زنان ظلم شده. ولی این را نمی‌گویند که در همان تاریخ آمده که فلان پسر در دوازده سالگی به میدان جنگ می‌رفته و سرش را جلوی شمشیر می‌گرفته. اگر دختر نه ساله بچه است برای رابطه‌ی جنسی که هست، پسر دوازده ساله هم بچه است برای میدان جنگ. فلذا فریب این خناسان را نخورید که تاریخ بشر مملو از ظلم به زنان است. ظلمی اگر بوده، ظلم به نوع بشر بوده. مردان هم صدبرابر زنان از این ظلم متضرر می‌شدند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تکنسین رادیولوژی ن دس ب بدن بیمار میزنی ن کثافتکاری داره ن هیچی شیفتهای سنگین و زیادم نداره

رادیولوژی زیاد دوست ندارم چون اتفاقاً ارتباط با بیمار رو دوست دارم، ولی ممنون از نظرت✨

فکر کنم رادیولوژی نسبت به هوشبری بهتر باشه، چون هوشبری وظیفه‌ی سنگینی داره خیلی مسئولیت داره

نه زیاد هم من پسر عمه م رادیولوژی سال اخره،  فامیلمون هوشبری تموم کرده تو طرحه  

هر دو میشه گفت یجورین

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز