sara_81 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/14 تعداد پست: 4750 عنوان شیرازیا بیاید 108 بازدید | 10 پست خیابون مطهری کجاس 1402/04/03 | 18:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
استارتربدبخت عضویت: 1401/06/22 تعداد پست: 4100 بزن تو گوگل مپ نیازمند دعای خیرتان هستم، شفای خواهرم و تمام بیماران انشالله
imzhrw عضویت: 1400/08/03 تعداد پست: 31771 سرجاش😂اخه سواله بزن نت من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
sara_81 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/14 تعداد پست: 4750 بزن تو گوگل مپ ن میخواسم بگم گرونه ارزونه منظورم بد گفتم
sara_81 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/14 تعداد پست: 4750 سرجاش😂 اخه سواله بزن نت ن خودم شیراز خونمون فقط میخواسمبدونم ارزونه گرونه با کلاسه چیه
دلنواز_ عضویت: 1401/09/04 تعداد پست: 17145 خوبه گرونه نزدیکای پاسداران و زرهیه آقا منو نترکونید دیگه سیم کارت نداریم توخونه میشه لطفا واسم صلوات بفرسین 🏡خونه داربشم بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُللهِ الّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب اَلحَمدُلله الّذی جَعَلَنی مِن اُمَّهِ محمد صَلی الله عَلَیه وَ آله اَلحَمدلله ِ الّذی جعلً رِزقی فی یَدِه وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدی النّاس اَلحَمدللهِ الّذی سَتَرَ عُیوبی وَ عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ. کاربری دست دو نفره😎هر دو نفرشم خودمم😝 ❤️ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم❤️
imzhrw عضویت: 1400/08/03 تعداد پست: 31771 ن خودم شیراز خونمون فقط میخواسمبدونم ارزونه گرونه با کلاسه چیه سمت خود بلوار مطهری ؟کجاش ؟نزدیک خدادوست؟ من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
250baran عضویت: 1401/08/05 تعداد پست: 6723 مطهری شمالی میشه همون زرگری و بیمارستان دنا تلخداش پشت قدوسی ها خوب گرونه ولی مطهری جنوبی میشه آقایی و گلچین و کشن یکم فقط یکم ارزونتره
sara_81 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/14 تعداد پست: 4750 مطهری شمالی میشه همون زرگری و بیمارستان دنا تلخداش پشت قدوسی ها خوب گرونه ولی مطهری جنوبی میش ... اوکی مرسی
sara_81 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/14 تعداد پست: 4750 سمت خود بلوار مطهری ؟ کجاش ؟ نزدیک خدادوست؟ ن بلوار میخواسم بدونم
imzhrw عضویت: 1400/08/03 تعداد پست: 31771 ن بلوار میخواسم بدونم خب میگم بستگی داره کحاش باشی از یه طرف وصل میشه بالاشهر از یه طرف به متوسط رو به پایین من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂