آره کنکور اول. ببین دقیق یادم نمیاد چون الان سال آخر فوق لیسانسم ولی یادمه درصدام خیلی کمتر بود ولی درصد روانشناسیم فکر کنم ۹۰ بود ولی بقیه درصدام حتی یکیش ۳ درصد بود فکر کنم آمار بود. ادبیات ۶۰ بود بقیهشم درحد ۳۰ و ۴۰ بود دقیق یادم نیست. دولتی اصفهان روانشناسی خوندم
اگر توهین کردی اینو بدون که جوابت رو میگیری پس ناراحت نشو. احترام هرکسی دست خودشه و خودش باید احترام بخره واسه خودش. آدمایی که عزتنفس ندارن فکر میکنن اگر کسی از حق خودش دفاع کنه و درمقابل توهین سکوت نکنه، گستاخه. ولی بدون گستاخ نیست شاید تو عزتنفس نداری فقط.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آها یادمه جامعه شناسیمم بالا زده بودم. الان یادم اومد روانشناسی رو ۱۰۰ زده بودم جامعه رو ۸۰
اگر توهین کردی اینو بدون که جوابت رو میگیری پس ناراحت نشو. احترام هرکسی دست خودشه و خودش باید احترام بخره واسه خودش. آدمایی که عزتنفس ندارن فکر میکنن اگر کسی از حق خودش دفاع کنه و درمقابل توهین سکوت نکنه، گستاخه. ولی بدون گستاخ نیست شاید تو عزتنفس نداری فقط.
😍😍😍دمتون گرم کلا فلسفه منطق و ریاضیو روش نمیتونم حساب بازکنم...البته فلسفرو قراردادم توبرنامم... ...
اصلا نگران نباش فقط تلاشتو بکن ایشالا نتیچهی خوبشو میبینی
اگر توهین کردی اینو بدون که جوابت رو میگیری پس ناراحت نشو. احترام هرکسی دست خودشه و خودش باید احترام بخره واسه خودش. آدمایی که عزتنفس ندارن فکر میکنن اگر کسی از حق خودش دفاع کنه و درمقابل توهین سکوت نکنه، گستاخه. ولی بدون گستاخ نیست شاید تو عزتنفس نداری فقط.