2777
2789
عنوان

کنکوریا بیاین

245 بازدید | 21 پست

 امروز ازمون خارج ۱۴۰۱ زدم

نظرتون راجبش چیه و تو چه سطحیه؟خوبه یا بد؟با این سطح و سطح ازمونای تاپیک قبلم امکان دولتی اوردن همدان دارم یا فرهنگیان؟🧐

فنون۲۳٪

جامعه۵۶٪

عربی۲۰٪

تاریخ۳۱٪

جغرافیا۶۲٪

فلسفه منطق۲۶٪

(اقتصاد رو به خاطر تغییر کتابش و محتواش نزدم)

آره بابا میاری عالیه

اگر توهین کردی اینو بدون که جوابت رو می‌گیری پس ناراحت نشو. احترام هرکسی دست خودشه و خودش باید احترام بخره واسه خودش. آدمایی که عزت‌نفس ندارن فکر می‌کنن اگر کسی از حق خودش دفاع کنه و درمقابل توهین سکوت نکنه، گستاخه. ولی بدون گستاخ نیست شاید تو عزت‌نفس نداری فقط.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جغرافیارو عالی زدی..پشت کنکوری بودی که نمرات روگفتی؟ ماامسال نهاییمون خیلی سخت بود.. افتضاح دادم... ...

ممنون عزیزم

اره پشت بودم

نمراتم ادبیات۱۳/۵

دینی۲۰

عربی۱۲/۵

زبان۱۶

فنون و جغرافی۱۲/۵

فلسفه۱۷/۷۵

جامعه۱۷/۵

بهداشت و هویت۱۸

جدا؟معدل کتبیمم ۱۵/۷۵

من الان ارشد میخونم ولی کارشناسیم با خیلییی درصدای پایین‌تر از اینا روانشناسی دولتی اصفهان آوردم

اگر توهین کردی اینو بدون که جوابت رو می‌گیری پس ناراحت نشو. احترام هرکسی دست خودشه و خودش باید احترام بخره واسه خودش. آدمایی که عزت‌نفس ندارن فکر می‌کنن اگر کسی از حق خودش دفاع کنه و درمقابل توهین سکوت نکنه، گستاخه. ولی بدون گستاخ نیست شاید تو عزت‌نفس نداری فقط.
ممنون عزیزم اره پشت بودم نمراتم ادبیات۱۳/۵ دینی۲۰ عربی۱۲/۵ زبان۱۶ فنون و جغرافی۱۲/۵ فلسفه۱۷/۷ ...

سال اول رتبه منطقت چقدررشد؟ سخت بود کلا؟ من درسم متوسطه البته مدرسم نمونه بود..بنظرت زیر۵۰۰۰ میارم؟ همینجوری حدسی..واقع گرایانه بگووو

عربی و فارسی رو ترمیم زدی؟ بیشتر درسات خوبن بقیشم نوسانی...آفرین جامعه ودینی وتاریخت خوووبن

من ک نمره هام ۱۸ تینا بکد همش الان همه ی اینا اومده رو۱۵ تواین نهاییا😭😭

من الان ارشد میخونم ولی کارشناسیم با خیلییی درصدای پایین‌تر از اینا روانشناسی دولتی اصفهان آوردم

کارشناسی میشه همون کنکوراول؟

میشه درصداتو بگی گل؟ روانشناسی که خیلی رتبه خوب میخواد..من خودم اصفهانم یعنی فقط فرهنگیان وعلوم تربیتی وروانشناسی وحسابداری..بین اینااا هرشهریی باشه میرم😭 البته فقططط فرهنگیان دکس دارم🥺

سال اول رتبه منطقت چقدررشد؟ سخت بود کلا؟ من درسم متوسطه البته مدرسم نمونه بود..بنظرت زیر۵۰۰۰ میارم؟ ...

سال اول اصا نخونده بودم خوب نشده بود

والامن همینجور رفتم نشستم سر جلسه

نه ترمیم نزدم

نمیدونم والا امسال اصلا چتور حساب میکنن.ولی خب استرس نده ب خودت همه ک نمره هاشون بالای هیجده نوزده نیس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش