گلبگولی مدیر استارتر عضویت: 1399/03/25 تعداد پست: 7319 عنوان ترس از دارو 24 بازدید | 0 پست وسواس گرفتم میترسم به بچم دارو بدم یا پماد بزنم الان پماد کالامین دکتر داده نوشت استروییدی هست میترسم استفاده کنم چکارکنم همش میگم دستشو میبره دهنش وارد بدنش میشه. 1402/04/03 | 01:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب