2777
2789

به من بگین شوهرم برای کار بره عراق یانه حقوقش خوبه بدهی هارو میره اما دوره🤕

به اسم کاربری هیچ دقتی نمیکنم. ممکنه تو تاپیک بغلی باهام دعوات بشه، تو تاپیک بعدی پستتو لایک کنم‌:))) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاقا چجوری باردار شدین😂من بچمو یهویی و بدون برنامه باردار شدم. واس دومی هر کاری میکنم نمیشه که نمیشه که نمیشه

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
عاقا چجوری باردار شدین😂من بچمو یهویی و بدون برنامه باردار شدم. واس دومی هر کاری میکنم نمیشه که نمیش ...

منم اینو ناخواسته باردارشدم🤕🤕🤕🤕🤕

چنسالشه بچت؟؟؟؟

برامن خیلییی زود بودددد😐☹

حال خوبِ این روزامی عشقِ دلم🤗😘
ب سلامتییییی منم بچه دوممه علائمات چیه؟

مرسی بچه اولتون چند سالشه ؟؟؟........من بچه دومم هنوز دوماه نشده ولی چند روزیه شدید سردرد دارم حالت تهوع دارم  و از هیچ غذایی خوشم نمیاد در کل فقط یه بار شدید هوس کباب کوبیده کرم الان از همه چی بدم میاد اشتهام کمه ولی خیلی گشنم میشه به زور یه چی میخورم غش نکنم 

منم اینو ناخواسته باردارشدم🤕🤕🤕🤕🤕 چنسالشه بچت؟؟؟؟ برامن خیلییی زود بودددد😐☹

وای خوش به حالت.. بچم الان نزدیک 7سالشه

چرا زود بود؟ بچت کوچیکه؟ 

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
مرسی بچه اولتون چند سالشه ؟؟؟........من بچه دومم هنوز دوماه نشده ولی چند روزیه شدید سردرد دارم حالت ...

یکسالو نمیشه هنوز🤕

من فقط ازمایش خون دادم هنوز جوابش نیومده ولی الان لکه بینی دارم ۱۰ روزه شاید یکماهم باشه

من خیلیییی احساس سنگینی میکنم بااینکه هنوز اولشه😐

صبحا حالت تهوع داری؟؟؟

حال خوبِ این روزامی عشقِ دلم🤗😘
وای خوش به حالت.. بچم الان نزدیک 7سالشه چرا زود بود؟ بچت کوچیکه؟ 

اره عزیزممم

هنوز یکسالونیمشه

انشاالله خدا بهت ی یچه نازوخوشگل وتپلو بده

وقتشه برای شما بنظرم

ولی برامن زوده

حال خوبِ این روزامی عشقِ دلم🤗😘
اره عزیزممم هنوز یکسالونیمشه انشاالله خدا بهت ی یچه نازوخوشگل وتپلو بده وقتشه برای شما بنظرم ولی ...

الهی بگردم.خدا جفتشون رو واست نگه داره

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
قربونت گلممممم انشاالله بزودی باردار بشی❤🤲

فدات😉❤

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز