2777
2789
عنوان

ابسه دندان

195 بازدید | 10 پست

بچه ها زیر ریشه دندونم ابسه کرده بردم دکتر میگه اگه بخوام درست کنم ۵۵تا 60درصد احتمال میدم درست شه و ریشه دندونت خراب نشه اگه نتونم مجبورم دندون رو بکشم میگه فکراتو بکن تصمیم بگیر یا درست کنم با ریسک  یا کلا بکشم

به نظر شما چه کنم؟

من باشم میکشم 

دندون ابسته کرده خوب نمیشه 

چند وقت دیگه باعث لق شدن دندون میشه 

هرچی هزینه کردی بر باد میره ،تازه باید پول بدی درش بیاری


نگه داشتت دندون عفونی کار عاقلانه ای نیس،چون مجبوره درست کنه مواد بزاره و اون عفونت راهی برای بیرون اومدن نداره و بیشتر اذیتت میکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من باشم میکشم  دندون ابسته کرده خوب نمیشه  چند وقت دیگه باعث لق شدن دندون میشه  هر ...

اره ارست میگی دندون ۵ چپ بالاست

میگه اگه درستش نکنی استخونتو از دزت میدی فوقش ایمپلنت میکنم

اینپلنتم هم پول میخواد هم جون واله اینم خرجش زیاد فرقی نداره

این انچنان فرقی نداره با این تفاوت که ممکنه دوباره کاری بشه 

با یک متخصص ریشه خوب که باوجدان هم باشه مشورت کن و بگو چند سال برام کار میکنه حدودا 

اگر دیدی ارزش نداره ایمپلنت کن 

این انچنان فرقی نداره با این تفاوت که ممکنه دوباره کاری بشه  با یک متخصص ریشه خوب که باوجدان ه ...

ممکنه دوباره ابسه کنه؟

اگه دوباره ممکنه بزنه ایمپلنت کنم عقلانی تره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز